Har samme problemHihi... har også lyst å se den, men vil ikke dra alene å se
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har samme problemHihi... har også lyst å se den, men vil ikke dra alene å se
Hihi... har også lyst å se den, men vil ikke dra alene å se
Dere får se den sammenKjenner jeg har lyst til å se. Den, men har ingen å gå med.. Min beste venninne så den med kjæresten på dobbeldate igår, og da forsvant den ene muligheten jeg hadde til å se denfår vel vente til jeg kan se den på nett
Jeg blir tante igjen i august, så det blir ikke dåp nå menJa det er kjekt. Skal ikke i dåp nå så vidt jeg vet.
Ja, men vet ikke hva jeg har lyst på...Viktig å få i seg mat ja.
Gjør nok sikkert detDa er det jo veldig merkeligden dukker vell opp der du minst aner det
![]()
Yes, han gjorde en grei jobb10 sider med skravling siden sist jeg var innom.. Ikke gæernt
Da er 50 shades blitt beskuet og jeg ble faktisk ikke så "skuffa" som jeg var redd jeg skulle bli..
Mene fortsatt at det er feil fyr i rollenMeeen han gjorde en grei jobb
![]()
Greit å planlegge. Har 2 venninner som skal ha før meg... kanskje finne noe til deJeg blir tante igjen i august, så det blir ikke dåp nå men![]()
Det er det, er jo egt dyre bøker så det gjør ikke noe å få de på tilbud.Greit å planlegge. Har 2 venninner som skal ha før meg... kanskje finne noe til de![]()
Jeg er så mat lei. Eneste som frister er nei mat.Ja, men vet ikke hva jeg har lyst på...
Så den for ikke så lenge siden, syns den var ganske braStemmer, det er den
Nei.. han gjør en god jobb. Men jeg synes han er for pus... han er ikke hard og intens nok...Han er så feil. Synes du han var troverdig i rollen??
Det stemmer. Var helt grei, men likte ikke slutten. Den kom så bråttSå den for ikke så lenge siden, syns den var ganske braer vel Elizabeth Banks som har hovedrollen om jeg husker riktig
![]()
har du ingen å se den med da?Hihi... har også lyst å se den, men vil ikke dra alene å se
Helt enig. Er ikke mann nok.Nei.. han gjør en god jobb. Men jeg synes han er for pus... han er ikke hard og intens nok...
Ja det gjorde han.Yes, han gjorde en grei jobb![]()
nei.. jeg synes han er for "guttete"Helt enig. Er ikke mann nok.
Kanskje han blir bedre i de nestenei.. jeg synes han er for "guttete"
håper det.Kanskje han blir bedre i de neste
Godt vi er forskjellige;I)nei.. jeg synes han er for "guttete"