ALN89
Forumet er livet
Er det den med hu nyhetsankeren eller noe sånt?Veldig deilig.
Ser på walk of shame.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det den med hu nyhetsankeren eller noe sånt?Veldig deilig.
Ser på walk of shame.
Dåpsgave? Hva skal du kjøpe da?Jeg leser mye selv, derfor jeg må kjøpe litt nytt.såtenkte jeg å kjøpe dåpsgave også
![]()
Stemmer, det er denEr det den med hu nyhetsankeren eller noe sånt?
Bare jeg som har brukt den i helgen.HahaSpøker det? Eller er dere flere som bruker bilen?
![]()
enten en eventyrsamling, eller de store bøkene..Dåpsgave? Hva skal du kjøpe da?
Greit å få startet fra dag 1 i det minste![]()
Ja det er kjekt. Skal ikke i dåp nå så vidt jeg vet.enten en eventyrsamling, eller de store bøkene..
Da er det jo veldig merkeligBare jeg som har brukt den i helgen.
Får som regel ikke sove lengre enn 0800 jeg, uansett når jeg sovner, og da har jeg vansker med å bare ligge i sengaKjenner litt på det når jeg står opp tidlig, men nå ligger jeg og drar meg til langt på dag når jeg ikke skal noe og da går det bra![]()
Ja slipper at det er like før man greier det, men ikke har sjans til å greie det.Det er riktig. Slipper å slite mot slutten![]()
Her sitter mannen på pc og jeg begynner å bli trett.Nå er filmen slutt og jeg må finne meg en ny film. Mannen sitter nok med lekser resten av kvelden
Kjenner jeg er trøtt og, men må vente litt til. Han må få lese så lenge han klarer og legger jeg meg kommer han etterHer sitter mannen på pc og jeg begynner å bli trett.
Tror jeg må finne på noe spise... kan være lurt. Lenge siden middag nåKjenner jeg er trøtt og, men må vente litt til. Han må få lese så lenge han klarer og legger jeg meg kommer han etter
Han er så feil. Synes du han var troverdig i rollen??10 sider med skravling siden sist jeg var innom.. Ikke gæernt
Da er 50 shades blitt beskuet og jeg ble faktisk ikke så "skuffa" som jeg var redd jeg skulle bli..
Mene fortsatt at det er feil fyr i rollenMeeen han gjorde en grei jobb
![]()
Jeg har bare brukt den ved "behov" fordi jeg blir uvel av lukten.. Men har utrolig nok ikke fått nye strekkmerker selv om jeg lett får det. Holder vel fortsatt på å fylle ut de gamleHar brukt den pregnancy oil til meg selv under hele svangerskapet, den er veldig god. Varmes lett opp i hendene og trekker inn i huden. Inneholder hveteproteiner (?) som i teorien skal hjelpe mot strekkmerker, og har ikke fått noen enda i uke 35+4 (bank i bordet)![]()
Viktig å få i seg mat ja.Tror jeg må finne på noe spise... kan være lurt. Lenge siden middag nå
Hihi... har også lyst å se den, men vil ikke dra alene å se10 sider med skravling siden sist jeg var innom.. Ikke gæernt
Da er 50 shades blitt beskuet og jeg ble faktisk ikke så "skuffa" som jeg var redd jeg skulle bli..
![]()
Kjenner jeg har lyst til å se. Den, men har ingen å gå med.. Min beste venninne så den med kjæresten på dobbeldate igår, og da forsvant den ene muligheten jeg hadde til å se den10 sider med skravling siden sist jeg var innom.. Ikke gæernt
![]()