Felles skravle 2015

Kjenner litt på det når jeg står opp tidlig, men nå ligger jeg og drar meg til langt på dag når jeg ikke skal noe og da går det bra :)
Får som regel ikke sove lengre enn 0800 jeg, uansett når jeg sovner, og da har jeg vansker med å bare ligge i senga:p hehe
Går seg som regel til utover dagen da:)

10 sider med skravling siden sist jeg var innom.. Ikke gæernt :P

Da er 50 shades blitt beskuet og jeg ble faktisk ikke så "skuffa" som jeg var redd jeg skulle bli..
Mene fortsatt at det er feil fyr i rollen :P Meeen han gjorde en grei jobb :P

10 sider med skravling siden sist jeg var innom.. Ikke gæernt :p

Da er 50 shades blitt beskuet og jeg ble faktisk ikke så "skuffa" som jeg var redd jeg skulle bli..
Mene fortsatt at det er feil fyr i rollen :p Meeen han gjorde en grei jobb :p
Han er så feil. Synes du han var troverdig i rollen??

Har brukt den pregnancy oil til meg selv under hele svangerskapet, den er veldig god. Varmes lett opp i hendene og trekker inn i huden. Inneholder hveteproteiner (?) som i teorien skal hjelpe mot strekkmerker, og har ikke fått noen enda i uke 35+4 (bank i bordet) :)
Jeg har bare brukt den ved "behov" fordi jeg blir uvel av lukten.. Men har utrolig nok ikke fått nye strekkmerker selv om jeg lett får det. Holder vel fortsatt på å fylle ut de gamle :p

10 sider med skravling siden sist jeg var innom.. Ikke gæernt :P

Mene fortsatt at det er feil fyr i rollen :P Meeen han gjorde en grei jobb :P
Hihi... har også lyst å se den, men vil ikke dra alene å se

10 sider med skravling siden sist jeg var innom.. Ikke gæernt :p

Mene fortsatt at det er feil fyr i rollen :p Meeen han gjorde en grei jobb :p
Kjenner jeg har lyst til å se. Den, men har ingen å gå med.. Min beste venninne så den med kjæresten på dobbeldate igår, og da forsvant den ene muligheten jeg hadde til å se den :p får vel vente til jeg kan se den på nett

Back
Topp