Da er vi toJa, skal lage en til hver og resten som kanelsnurrer. Blir litt kvalmende i lengden ja. Er ikke kjempefan av all kremen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er vi toJa, skal lage en til hver og resten som kanelsnurrer. Blir litt kvalmende i lengden ja. Er ikke kjempefan av all kremen
Er mer wienerbrød herSkolebrød er (dessverre) en av mine cravings. Som jeg helst holder hemmelig![]()
Hihi.. der pleier jeg å juksekjører det i kjøkkenmaskina
Er mer wienerbrød herikke noe sunnere
Nesten som sy maskina mi det. Sto nedpakket i 3 år før jeg pakket den fremOrket ikke pakke ut min.. Fikk en til jul, men den ligger fortsatt i esken sin på kottet. Går ikke i trapper uten å ha en skikkelig god grunn til det![]()
Hihi... da har mannen min også gjort, men ikke megWienerbrød har jeg spist meg dårlig på, så det takler jeg ikke lengerakkurat nå frister egentlig ingenting..
Nesten som sy maskina mi det. Sto nedpakket i 3 år før jeg pakket den frem
Hihi... da har mannen min også gjort, men ikke meg![]()
Jr våkna frå duppen, så gjekk opp og tok han over i mi seng. Han var glovarm og den var kjølig. Sov i 30 min til før me stod opp. Bytta bleie pg tok tempen, 39,9 i feber, sikkelig "feberpung" og glasserte auge... Likar det såååå lite! Heldigvis drikker han kjempe bra og eter som eit normalt barn (eter som regel oss ut av huset).
Det er forståelig. Mulig vi også skal flytte snart, men ingenting er bestemt enda.Skal flytte snart, så da føler jeg liksom at jeg ikke burde pakke den ut, men hadde jo vært greit å bruke den når man først har den![]()
Den skulle jo du på i morgenBle det da.. Syrran ringte i stad å spurte. Så da blir det kino i kveld.![]()
Enig med deg i det ja. Jeg har lest 2 av 3 bøker..Synes filmen var bra og fokuserte bra på historien bak Grey. Bra nok med handling![]()
Uff, ikke gøy med sykt barn! Hvor gammel er han?![]()
Ååh gleder meg sånn til jeg får møte mageboeren minBlir 1 år neste tirsdag![]()
3 uker går jo fort!![]()
Skjønner jo det.. jeg har 2 mnd ogjen og det føles som en evighet.. men samtidig forventer jeg å gå over og også bli satt igang, siden min mor gjorde det.. men håper jo jeg slipper det!Normalt så gjør d d, men akkurat nå føles d som en evighet førstemann kom 16 dager før termin så forventer på sett og vis at denne også skal komme før.
Ja nå som jeg har funnet felles skravle så skal jeg nok hvertfall klare å komme på topp 100 denne mnd tror jegmen tror ikke jeg klarer 1500 innlegg akkurat
Haha, det hadde nok blitt kaldt! Jeg savner faktisk ikke å drikke i det hele tatt.. Er deilig å være i god form etter selskap og ikke minst dagen derpå![]()