Felles skravle 2015

Hihi.. der pleier jeg å jukse ;) kjører det i kjøkkenmaskina

Orket ikke pakke ut min.. Fikk en til jul, men den ligger fortsatt i esken sin på kottet. Går ikke i trapper uten å ha en skikkelig god grunn til det :p

Er mer wienerbrød her :) ikke noe sunnere

Wienerbrød har jeg spist meg dårlig på, så det takler jeg ikke lenger :p akkurat nå frister egentlig ingenting..

Jr våkna frå duppen, så gjekk opp og tok han over i mi seng. Han var glovarm og den var kjølig. Sov i 30 min til før me stod opp. Bytta bleie pg tok tempen, 39,9 i feber, sikkelig "feberpung" og glasserte auge... Likar det såååå lite! Heldigvis drikker han kjempe bra og eter som eit normalt barn (eter som regel oss ut av huset :P ).

Nesten som sy maskina mi det. Sto nedpakket i 3 år før jeg pakket den frem

Skal flytte snart, så da føler jeg liksom at jeg ikke burde pakke den ut, men hadde jo vært greit å bruke den når man først har den :)

Hihi... da har mannen min også gjort, men ikke meg :)

Det er jo egentlig veldig godt da :p så vil tro jeg kommer til å like det etter lillemor har kommet ut, men nå når jeg er gravid er jeg blitt veldig kresen og sær i matveien

Jr våkna frå duppen, så gjekk opp og tok han over i mi seng. Han var glovarm og den var kjølig. Sov i 30 min til før me stod opp. Bytta bleie pg tok tempen, 39,9 i feber, sikkelig "feberpung" og glasserte auge... Likar det såååå lite! Heldigvis drikker han kjempe bra og eter som eit normalt barn (eter som regel oss ut av huset :P ).

Uff, ikke gøy med sykt barn! Hvor gammel er han? :)

Normalt så gjør d d, men akkurat nå føles d som en evighet førstemann kom 16 dager før termin så forventer på sett og vis at denne også skal komme før.
Skjønner jo det.. jeg har 2 mnd ogjen og det føles som en evighet.. men samtidig forventer jeg å gå over og også bli satt igang, siden min mor gjorde det.. men håper jo jeg slipper det!

Sitter å ser på nyhetene om terrorhandlingene i København :( tragisk, og så nærme hjemme! Blir like overrasket over at sånt kan skje hver gang..

Ja nå som jeg har funnet felles skravle så skal jeg nok hvertfall klare å komme på topp 100 denne mnd tror jeg :) men tror ikke jeg klarer 1500 innlegg akkurat

Får ta det igjen neste mnd;) kravet blir nok litt høyere da, men det går så bra så:)

Haha, det hadde nok blitt kaldt! Jeg savner faktisk ikke å drikke i det hele tatt.. Er deilig å være i god form etter selskap og ikke minst dagen derpå :)

Har visst skjedd før....:o haha
Føler meg neste fyllesyk på morgenen nå jeg da:p haha
Men savner ikke noe fyll.

Back
Topp