Felles skravle 2015

Da er bolle på heving og ungene på vei hjem. Nå savner jeg de masse. Hvordan ser deres søndag ut da jenter??

Da står bolledeigen til heving. Å laga deigen er det lette, det samma er hevingen. Om ca to timar byrjar jobben med sjølve bollane.
Da er bolle på heving og ungene på vei hjem. Nå savner jeg de masse. Hvordan ser deres søndag ut da jenter??
Så flinke dere er som lager boller.

Lanterne har oppdatert på dagboka si :-)

Etterheving

Vedlegg

• 1424005249206.jpg
    1424005249206.jpg
    75,2 KB · Visninger: 5
Søstra mi har det♡
Svigerinna mi sin pus er gammel og sær, og det er hun som bestemmer. hun har vel fiket til hunden et par ganger og:p

Pus bestemmer her også :p gammel og sær, men har jo all rett til å være sjef! Sier godt ifra når hundene er slitsomme :)

Toppremiene er det færre med og da, men ja sjansen er absolutt tilstede så er bare å skravle seg inn. Topp 100 er jo lett å komme inn på for de fleste og:)

Ja nå som jeg har funnet felles skravle så skal jeg nok hvertfall klare å komme på topp 100 denne mnd tror jeg :) men tror ikke jeg klarer 1500 innlegg akkurat

Han sovna i bilen :) Like før han ble der hele natta:p haha

Haha, det hadde nok blitt kaldt! Jeg savner faktisk ikke å drikke i det hele tatt.. Er deilig å være i god form etter selskap og ikke minst dagen derpå :)

Noen andre her som hsr symfyse-appen til NTNU/St.Olavs?

Jeg har den! Men blir ikke helt klok på om jeg måler riktig eller ikke.. Mine og jordmor sine målinger er vidt forskjellige..

God morgen. Hva er planen for søndagen damer?

Jeg har akkurat satt bolledeig, men mangler krem til bollene :( mamma kommer på besøk, så får håpe hun finner en åpen butikk på veien :) blir jo ikke det samme uten!

Var det jeg tenkte på også.. Endte opp med å ha bare jm/lege sine målinger jeg..

Jeg liker mine målinger bedre, for ifølge jordmor vokser jeg ikke som jeg skal.. Men alt er fint på ultralyd og ctg, så da trøster jeg meg heller med å bruke mine egne målinger :p

Jeg har akkurat satt bolledeig, men mangler krem til bollene :( mamma kommer på besøk, så får håpe hun finner en åpen butikk på veien :) blir jo ikke det samme uten!
Er det fastelavnsboller du baker? Har kremfløte i kjøleskapet men det hjelper deg lite dessverre. Liker ikke fastelavnsboller jeg... så baker de ikke heller. :D

Så flinke dere er som lager boller.

Her har jeg jukset med ferdig blanding :p men ble svett av eltingen da. Sier kanskje mer om meg enn om hvor slitsomt det er å elte

Er det fastelavnsboller du baker? Har kremfløte i kjøleskapet men det hjelper deg lite dessverre. Liker ikke fastelavnsboller jeg... så baker de ikke heller. :D

Ja, skal lage en til hver og resten som kanelsnurrer. Blir litt kvalmende i lengden ja. Er ikke kjempefan av all kremen

Back
Topp