Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her og nå skal deigen heve, men ungene skal få hjelpe å rulle de ut.Da står bolledeigen til heving. Å laga deigen er det lette, det samma er hevingen. Om ca to timar byrjar jobben med sjølve bollane.
Da står bolledeigen til heving. Å laga deigen er det lette, det samma er hevingen. Om ca to timar byrjar jobben med sjølve bollane.
Så flinke dere er som lager boller.Da er bolle på heving og ungene på vei hjem. Nå savner jeg de masse. Hvordan ser deres søndag ut da jenter??
Hvor er det den ligger?Lanterne har oppdatert på dagboka si![]()
På februar 15Hvor er det den ligger?
Søstra mi har det♡
Svigerinna mi sin pus er gammel og sær, og det er hun som bestemmer. hun har vel fiket til hunden et par ganger og![]()
Toppremiene er det færre med og da, men ja sjansen er absolutt tilstede så er bare å skravle seg inn. Topp 100 er jo lett å komme inn på for de fleste og![]()
Han sovna i bilenLike før han ble der hele natta
haha
Noen andre her som hsr symfyse-appen til NTNU/St.Olavs?
Jeg har den! Men blir ikke helt klok på om jeg måler riktig eller ikke.. Mine og jordmor sine målinger er vidt forskjellige..
God morgen. Hva er planen for søndagen damer?
Var det jeg tenkte på også.. Endte opp med å ha bare jm/lege sine målinger jeg..
Er det fastelavnsboller du baker? Har kremfløte i kjøleskapet men det hjelper deg lite dessverre. Liker ikke fastelavnsboller jeg... så baker de ikke heller.Jeg har akkurat satt bolledeig, men mangler krem til bollenemamma kommer på besøk, så får håpe hun finner en åpen butikk på veien
blir jo ikke det samme uten!
Så flinke dere er som lager boller.
Er det fastelavnsboller du baker? Har kremfløte i kjøleskapet men det hjelper deg lite dessverre. Liker ikke fastelavnsboller jeg... så baker de ikke heller.![]()
Hihi.. der pleier jeg å jukseHer har jeg jukset med ferdig blandingmen ble svett av eltingen da. Sier kanskje mer om meg enn om hvor slitsomt det er å elte
Skolebrød!! Det er SÅ godt det!! Mmm