Felles skravle 2015

stått opp med feil bein i dag???
lurer på å kjøre innom en søndagsåpen butikk etterpå :P
Aner ikke... muligens det... virker ikke som han blir i bedre humør heller
Vi har ikke søndagsåpen butikk

Aner ikke... muligens det... virker ikke som han blir i bedre humør heller
Vi har ikke søndagsåpen butikk
hehe vi har ikke det her vi bor. Men vi har i de 2 byene som ligger 20 og 30 min fra oss :P
Å siden vi skal på kino i dag så skal vi jo til en ene :P

Ja ikke så enkelt det der. Han fikk jo sove lengre i strekk jeg bare gikk å la meg når han kom opp.. var helt gåen

Men da har han jo ikke noe å klage over..
Tanten min og de har den ordningen at de bytter på hvem som står opp med minstemann (rundt 6-7), og når den andre voksne står opp (9-tiden) får den første gå å legge seg nedpå ett par timer igjen.. Er jo best for alle parter at foreldre er uthvilt

Men da har han jo ikke noe å klage over..
Tanten min og de har den ordningen at de bytter på hvem som står opp med minstemann (rundt 6-7), og når den andre voksne står opp (9-tiden) får den første gå å legge seg nedpå ett par timer igjen.. Er jo best for alle parter at foreldre er uthvilt
Det mener jeg også :D

Ja det er godt sammen. De har kommet med en kesam med lime også nå... kanskje den også er god sammen med frukt. Friskt...
Søstern min er veldig glad i den med lime. Jeg liker veldig godt vanilje til frukt. sikkert godt med lime også men vil gjerne ha det litt søte til :P

Da står bolledeigen til heving. Å laga deigen er det lette, det samma er hevingen. Om ca to timar byrjar jobben med sjølve bollane.

Back
Topp