Aner ikke... muligens det... virker ikke som han blir i bedre humør hellerstått opp med feil bein i dag???
lurer på å kjøre innom en søndagsåpen butikk etterpå![]()
Vi har ikke søndagsåpen butikk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aner ikke... muligens det... virker ikke som han blir i bedre humør hellerstått opp med feil bein i dag???
lurer på å kjøre innom en søndagsåpen butikk etterpå![]()
Her er vi er vi begge B men han står lettere opp en megHer er samboer a-menneske og jeg b-menneske og det må han bare respektere![]()
Når babyen kommer har vi en enighet om at hsn tar morgen-skiftet og jeg tar kvelds-skiftet (på helg)![]()
Her er vi er vi begge B men han står lettere opp en meg![]()
Ja ikke så enkelt det der. Han fikk jo sove lengre i strekk jeg bare gikk å la meg når han kom opp.. var helt gåenAaah.. Da blir det litt verre![]()
hehe vi har ikke det her vi bor. Men vi har i de 2 byene som ligger 20 og 30 min fra ossAner ikke... muligens det... virker ikke som han blir i bedre humør heller
Vi har ikke søndagsåpen butikk
Ja da blir det frukthehe vi har ikke det her vi bor. Men vi har i de 2 byene som ligger 20 og 30 min fra oss![]()
Å siden vi skal på kino i dag så skal vi jo til en ene![]()
Ja ikke så enkelt det der. Han fikk jo sove lengre i strekk jeg bare gikk å la meg når han kom opp.. var helt gåen
ja! Kanskje det blir fruktsalat på jobben i morgen.. deilig med en frisk salat til lunsjJa da blir det frukt![]()
Det mener jeg ogsåMen da har han jo ikke noe å klage over..
Tanten min og de har den ordningen at de bytter på hvem som står opp med minstemann (rundt 6-7), og når den andre voksne står opp (9-tiden) får den første gå å legge seg nedpå ett par timer igjen.. Er jo best for alle parter at foreldre er uthvilt
Ja det er godt. Greit å ha noe å glede seg tilja! Kanskje det blir fruktsalat på jobben i morgen.. deilig med en frisk salat til lunsj![]()
jepp.. tror jeg må kjøpe litt vanilje kesam også... det er så friskt og godt til fruktJa det er godt. Greit å ha noe å glede seg til
Ja det er godt sammen. De har kommet med en kesam med lime også nå... kanskje den også er god sammen med frukt. Friskt...jepp.. tror jeg må kjøpe litt vanilje kesam også... det er så friskt og godt til frukt
Det mener jeg også![]()
Vi pleier å hver sin dag på helg. Det han var sur for, var pga jeg la meg igjen når han sto oppDere får sette noen faste regler på det da, så blir det hver sin gang![]()
Vi pleier å hver sin dag på helg. Det han var sur for, var pga jeg la meg igjen når han sto opp
Søstern min er veldig glad i den med lime. Jeg liker veldig godt vanilje til frukt. sikkert godt med lime også men vil gjerne ha det litt søte tilJa det er godt sammen. De har kommet med en kesam med lime også nå... kanskje den også er god sammen med frukt. Friskt...
Jeg liker både surt å søtt... men ikke når det blir for søttSøstern min er veldig glad i den med lime. Jeg liker veldig godt vanilje til frukt. sikkert godt med lime også men vil gjerne ha det litt søte til![]()
defor vaniljekesam er så fint.. Det er ikke så søtt som vanilje saus/krem Men litt friskere med litt vaniljeJeg liker både surt å søtt... men ikke når det blir for søtt
Samme her ;-)Jeg har hverken lest disse bøkene, eller har tenkt til å se filmen![]()