Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan går dagen deres jenter?
lite action foreløpig.Hvordan går dagen deres jenter?
lite action foreløpig.men skal på kino i kveld
![]()
Jeg sitter her ennåHar også mye jeg skulle ha gjort i dag, men hver gang jeg er på vei opp av sofaen så skjer det noe som gjør at jeg blir slengt tilbake..
Ble det da.. Syrran ringte i stad å spurte. Så da blir det kino i kveld.Da er det 50 shades?![]()
No skal eg motivera meg sjølv til å dra rompa opp frå sofaen og byrja på bolledeigen![]()
Din da?
Ble det da.. Syrran ringte i stad å spurte. Så da blir det kino i kveld.![]()
Energi løs.Hvordan går dagen deres jenter?
Ble det da.. Syrran ringte i stad å spurte. Så da blir det kino i kveld.![]()
hahahaDen er bedre enn ein toar. Og ikkje spesielt putefilm, vart nesten litt skuffa over kor lite sex det faktisk er i filmen![]()
Tror jeg skal ta meg et bad og bare slappe av til samboeren kommer hjem fra guttetur![]()
Kjenner energinivået tilsvarer en rolig dag![]()
Energi løs.
Er utrolig slapp og sliten i dag.
Sitter i sofaen og ser skiskyting
Vet egentlig ikke... Jeg er vandt med at filmatiserte bøker ikke svarer til bøkene. Så tar vel egentlig alt en en klype salt.Hvilke forventninger har du til den da?
hahaha
har vel aldri regnet med at den skulle være så detaljert som boka. Men er mest skuffa over valget av mr gray![]()
hehe bare å begynne å lese da jaHar faktisk ikkje lest bøkene, men dei skal no lesast. Må det etter den sluttenMen tykte han gjorde ein bra figur. Veldig mystisk..
Er deilig å kunne slappe avPappa kjem på torsdag og skal installere badekar og ny dusj til oss. Blir sååå deilig med badekar no når eg er såå gravid og får tre små med max 15 mnd i mellom. Greitt å kunne bade alle tre samtidig
![]()
Deeet såg godt utSov til kl 12 å nå er mannen grinete jehu... for en dag dette skal bli. Har i det minste ordnet meg fruktsalatVis vedlegget 103685
Det så veeeeeeeldig godt ut!! namme!!!!Sov til kl 12 å nå er mannen grinete jehu... for en dag dette skal bli. Har i det minste ordnet meg fruktsalatVis vedlegget 103685