Felles skravle 2015

No skal eg motivera meg sjølv til å dra rompa opp frå sofaen og byrja på bolledeigen :)
Din da?

Tror jeg skal ta meg et bad og bare slappe av til samboeren kommer hjem fra guttetur ;)
Kjenner energinivået tilsvarer en rolig dag ;)

• Liker
Reactions: EJ
Ble det da.. Syrran ringte i stad å spurte. Så da blir det kino i kveld. :)

Den er bedre enn ein toar. Og ikkje spesielt putefilm, vart nesten litt skuffa over kor lite sex det faktisk er i filmen :P

Den er bedre enn ein toar. Og ikkje spesielt putefilm, vart nesten litt skuffa over kor lite sex det faktisk er i filmen :p
hahaha
har vel aldri regnet med at den skulle være så detaljert som boka. Men er mest skuffa over valget av mr gray :P

Tror jeg skal ta meg et bad og bare slappe av til samboeren kommer hjem fra guttetur ;)
Kjenner energinivået tilsvarer en rolig dag ;)

Er deilig å kunne slappe av :) Pappa kjem på torsdag og skal installere badekar og ny dusj til oss. Blir sååå deilig med badekar no når eg er såå gravid og får tre små med max 15 mnd i mellom. Greitt å kunne bade alle tre samtidig :)

hahaha
har vel aldri regnet med at den skulle være så detaljert som boka. Men er mest skuffa over valget av mr gray :P

Har faktisk ikkje lest bøkene, men dei skal no lesast. Må det etter den slutten ;) Men tykte han gjorde ein bra figur. Veldig mystisk..

Har faktisk ikkje lest bøkene, men dei skal no lesast. Må det etter den slutten ;) Men tykte han gjorde ein bra figur. Veldig mystisk..
hehe bare å begynne å lese da ja :P
Problemet mitt er at han har ikke de intense øynene og jeg synes han ser litt "pus" ut :P
Men det er meg da.
Man leser bøkene og danner seg ett bilde av hvordan ting og personer er. :)

• Liker
Reactions: EJ
Ble vekket av sambo som skulle opp kl 8. Han dødstrøtt og slet med å komme seg opp. Jeg var lys våken momentant. Æsj. Var bare å stå opp da. Jaja, får mye ut av dagen da i det minste!:)
Sov til kl 12 å nå er mannen grinete jehu... for en dag dette skal bli. Har i det minste ordnet meg fruktsalat1423999963867.jpg

Er deilig å kunne slappe av :) Pappa kjem på torsdag og skal installere badekar og ny dusj til oss. Blir sååå deilig med badekar no når eg er såå gravid og får tre små med max 15 mnd i mellom. Greitt å kunne bade alle tre samtidig :)

Er egentlig for utålmodig til å bade, blir alltid sittende i 15 min for så å stå opp igjen ;) Men nå når ryggen ikke er helt enig blir det godt å pleie kroppen litt ekstra.

Såpass ja! Det var tett.. Vi ønsker en til, men tror vi skal prøve med én først nå så får vi se hvor lang tid det tar før vi planlegger en til. Jeg kjenner at jeg absolutt ikke er klar for en ny graviditet med det første.

Back
Topp