Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Si det... Hun lyttet på meg og sa hun hørte knitring og jeg fikk cosylan og antibiotika mot bihulebetennelsen. Da jeg kom tilbake 5 dager etter sa jeg at jeg fortsatt ikke følte meg bra.. Hun lyttet og sa jeg hørtes helt bra utDet er jo helt vilthvordan kan fastlegen ikke se sånt??
Jeg har vært sykemeldt i en Mnd nå, så ikke vært mye ute jeg hellerKan ikke skryte av å ha vært så mye uteog er forsåvidt værst på sommeren fordi jeg bader så mye, men får det noen ganger på vinteren også
hahhaha fantastisk!Si det... Hun lyttet på meg og sa hun hørte knitring og jeg fikk cosylan og antibiotika mot bihulebetennelsen. Da jeg kom tilbake 5 dager etter sa jeg at jeg fortsatt ikke følte meg bra.. Hun lyttet og sa jeg hørtes helt bra utfikk bare forlenget sykemeldingen litt
Da jeg brakk ribbeinet en uke etter tok de bilder for å sjekke lungen, men den så fin ut, men oksygenopptaket var litt dårlig. Så kom legen fra sykdomsiden og lyttet på meg og fortalte at jeg hadde bronkitt som helst skulle vært behandlet før. Han skrev også i legejournalen at cosylan ikke skulle brukes som forordnet av fastlegen![]()
![]()
Jeg sitter heldigvis igjen og ler av det.. Hadde med mamma på legevakta så vi hadde det ganske morsomt der vi ble forvist inn på et rom i vente på legenhahhaha fantastisk!![]()
Noe rydding, vasking og aktiviteter med barna.har du så masse planer på en søndag da?
hahaha herlig! flott å ha ett sånt forhold til moren sinJeg sitter heldigvis igjen og ler av det.. Hadde med mamma på legevakta så vi hadde det ganske morsomt der vi ble forvist inn på et rom i vente på legenvi blir litt skrullete nå vi er sammen, søstra mi på 14 blir bare flau..
![]()
Høres ut som en bra dagNoe rydding, vasking og aktiviteter med barna.
Jupp, har en liten, men fantastisk familiehahaha herlig! flott å ha ett sånt forhold til moren sin![]()
Det er ikke alle som kan si detJupp, har en liten, men fantastisk familie![]()
Nei, den ene siden er ikke så fantastisk dessverre.. Så veldig fint med den andre fine sidenDet er ikke alle som kan si det
jeg og farmoren min har ett veldig nære forhold..
Nå vi starter skravla er det ingen som klarer å henge med i samtalen vår![]()
absolutt! farmor har liksom blitt min "mamma"Nei, den ene siden er ikke så fantastisk dessverre.. Så veldig fint med den andre fine siden
Er sånn jeg og mamma er, veldig gøy![]()
Jeg har vært sykemeldt i en Mnd nå, så ikke vært mye ute jeg hellermen har en unge i bhg og en samboer som jobber i bhg
![]()
Så braabsolutt! farmor har liksom blitt min "mamma"
Hun har behandlet meg mer som dattern sin enn barnebarnet etter at jeg mistet mamma.
Å det er jeg veldig glad for. Hun er den beste!
Vel, jeg jobber jo i bhg selv og har egentlig klart meg veldig bra til nåÅh, kjenner jeg gruer meg litt til å ha barnehagebarn på grunn av det der![]()
God natt.. Skravles vel i morgenSå bra
Nei, nå er det natta på megsov godt
![]()
Man blir vel kanskje herdet etter en stund, men føler alle ligger rett ut når barnet starter i barnehagenVel, jeg jobber jo i bhg selv og har egentlig klart meg veldig bra til nå![]()
næmmenHallo jenter. Er det noen her i natten?? Hatt en fin dag??