Felles skravle 2015

Det er jo helt vilt :P hvordan kan fastlegen ikke se sånt??
Si det... Hun lyttet på meg og sa hun hørte knitring og jeg fikk cosylan og antibiotika mot bihulebetennelsen. Da jeg kom tilbake 5 dager etter sa jeg at jeg fortsatt ikke følte meg bra.. Hun lyttet og sa jeg hørtes helt bra ut :p fikk bare forlenget sykemeldingen litt :p

Da jeg brakk ribbeinet en uke etter tok de bilder for å sjekke lungen, men den så fin ut, men oksygenopptaket var litt dårlig. Så kom legen fra sykdomsiden og lyttet på meg og fortalte at jeg hadde bronkitt som helst skulle vært behandlet før. Han skrev også i legejournalen at cosylan ikke skulle brukes som forordnet av fastlegen :p :p

Kan ikke skryte av å ha vært så mye ute :p og er forsåvidt værst på sommeren fordi jeg bader så mye, men får det noen ganger på vinteren også
Jeg har vært sykemeldt i en Mnd nå, så ikke vært mye ute jeg heller :p men har en unge i bhg og en samboer som jobber i bhg :p

Si det... Hun lyttet på meg og sa hun hørte knitring og jeg fikk cosylan og antibiotika mot bihulebetennelsen. Da jeg kom tilbake 5 dager etter sa jeg at jeg fortsatt ikke følte meg bra.. Hun lyttet og sa jeg hørtes helt bra ut :p fikk bare forlenget sykemeldingen litt :p

Da jeg brakk ribbeinet en uke etter tok de bilder for å sjekke lungen, men den så fin ut, men oksygenopptaket var litt dårlig. Så kom legen fra sykdomsiden og lyttet på meg og fortalte at jeg hadde bronkitt som helst skulle vært behandlet før. Han skrev også i legejournalen at cosylan ikke skulle brukes som forordnet av fastlegen :p :p
hahhaha fantastisk! :P

hahhaha fantastisk! :P
Jeg sitter heldigvis igjen og ler av det.. Hadde med mamma på legevakta så vi hadde det ganske morsomt der vi ble forvist inn på et rom i vente på legen :p vi blir litt skrullete nå vi er sammen, søstra mi på 14 blir bare flau.. :p

Jeg sitter heldigvis igjen og ler av det.. Hadde med mamma på legevakta så vi hadde det ganske morsomt der vi ble forvist inn på et rom i vente på legen :p vi blir litt skrullete nå vi er sammen, søstra mi på 14 blir bare flau.. :p
hahaha herlig! flott å ha ett sånt forhold til moren sin :)

Det er ikke alle som kan si det :)
jeg og farmoren min har ett veldig nære forhold..
Nå vi starter skravla er det ingen som klarer å henge med i samtalen vår :p
Nei, den ene siden er ikke så fantastisk dessverre.. Så veldig fint med den andre fine siden :p

Er sånn jeg og mamma er, veldig gøy :D

Nei, den ene siden er ikke så fantastisk dessverre.. Så veldig fint med den andre fine siden :p

Er sånn jeg og mamma er, veldig gøy :D
absolutt! farmor har liksom blitt min "mamma"
Hun har behandlet meg mer som dattern sin enn barnebarnet etter at jeg mistet mamma.
Å det er jeg veldig glad for. Hun er den beste!

Jeg har vært sykemeldt i en Mnd nå, så ikke vært mye ute jeg heller :p men har en unge i bhg og en samboer som jobber i bhg :p

Åh, kjenner jeg gruer meg litt til å ha barnehagebarn på grunn av det der :p

Vel, jeg jobber jo i bhg selv og har egentlig klart meg veldig bra til nå :p
Man blir vel kanskje herdet etter en stund, men føler alle ligger rett ut når barnet starter i barnehagen :p mammas samboer jobber i barnehage og er syk ganske ofte. Virker som en koselig jobb da :)

Back
Topp