Felles skravle 2015

Gruble er så gøy, har spilt to runder med mnnen nå.. Kunne ønske jeg hadde flere rundt meg som var glad i brettspill

Brettspill er gøy. Har et lager her, men spiller dessverre altfor sjelden.

Skravlehøner! :p

Noen tips mot det jeg antar er en begynnende ørebetennelse? Annet enn paracet da..

Dessverre:( nesespray kanskje. håper det går over fort

Uffa meg skulle aldri ha spist den geleen...
Nå er det sirkus i magen :p
Lille gutt syns vist den var veldig god
Er sikkert perfekt med gele som sparketest! Kaldt og søtt :) kjenner det skal en del til for å vekke trulta her. Må MYE kald og MYE sukker til!

Brettspill er gøy. Har et lager her, men spiller dessverre altfor sjelden.

Dessverre:( nesespray kanskje. håper det går over fort

Spiller altor sjelden her også dessverre, Men nå blir det hvertfall en gan gi mnd med jobben å så spiller jeg jo innimellommed familien.

Skravlehøner! :p

Noen tips mot det jeg antar er en begynnende ørebetennelse? Annet enn paracet da..
Jeg sliter masse med ørebetennelse! Jeg synes det hjelper å ligge på øret som gjør vondt, gjerne på en fast pute.. Ellers er det ikke så mye mer å gjøre enn å holde hodet varmt og unngå trekk når du er ute.. Får håpe det ikke blir ille!

Uffameg.. Jeg har en katt de er veldig glad i, men det er ikke helt gjensidig, hehe. Er så fantastisk hvor særegne personligheter dyrene har!

De er jo så herlige dissr dyra ja♡ svigerinna mi har også både hund og katt. Katten er ikke like interessert der heller:p

Gruble er så gøy, har spilt to runder med mnnen nå.. Kunne ønske jeg hadde flere rundt meg som var glad i brettspill
Brettspill er undervurdert! Skulle vært mer av det og mindre tv synes jeg. Er jo så mye mer sosialt :)

Nå må jeg visst ut å hente en full samboer, og etter det blir det nok senga på meg! Sov godt alle sammen:)

Jeg sliter masse med ørebetennelse! Jeg synes det hjelper å ligge på øret som gjør vondt, gjerne på en fast pute.. Ellers er det ikke så mye mer å gjøre enn å holde hodet varmt og unngå trekk når du er ute.. Får håpe det ikke blir ille!
Okei, takk! :) bruker alltid lue, så det skal jeg klare :) slitt mye med bihulebetennelse og har nok en begynnende nå og.. Yes da :)

De er jo så herlige dissr dyra ja♡ svigerinna mi har også både hund og katt. Katten er ikke like interessert der heller:p
Misunner de som har hund og katt som koser og sover sammen. Ser så hyggelig ut :) her er det stort om katten kommer ut i stuen når hundene er her :p stakkars gamlemor

Da hadde jeg det før :) veldig gøy! Har en samboer som ikke syns det er så gøy fordi han vinner hele tiden... Søstra hans derimot elsker det, så vi spiller alltid noe :)
her er det mannen som ikk synes det er så gøy, for jeg vinner hele tiden;)

Okei, takk! :) bruker alltid lue, så det skal jeg klare :) slitt mye med bihulebetennelse og har nok en begynnende nå og.. Yes da :)
Uff så slitsomt.. Er et under at jeg har holdt meg frisk hele vinteren! Bank i bordet..

Back
Topp