nå har jeg lyst på gele også.. tror jeg må lage litt i morgen!Uffa meg skulle aldri ha spist den geleen...
Nå er det sirkus i magen
Lille gutt syns vist den var veldig god
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
nå har jeg lyst på gele også.. tror jeg må lage litt i morgen!Uffa meg skulle aldri ha spist den geleen...
Nå er det sirkus i magen
Gruble er så gøy, har spilt to runder med mnnen nå.. Kunne ønske jeg hadde flere rundt meg som var glad i brettspill
Skravlehøner!
Noen tips mot det jeg antar er en begynnende ørebetennelse? Annet enn paracet da..
Er sikkert perfekt med gele som sparketest! Kaldt og søttUffa meg skulle aldri ha spist den geleen...
Nå er det sirkus i magen
Yes, det er det. Utrolig gøy egentlig.Brettspill er kjempegøy! Gruble? Er det den med kategorier og terninger med bokstaver? Så skal du fylle skjema med eks byer, land, drikke på de forskjellige bokstavene?
der ser du, det straffer seg å ikke ville sende til andre.!Uffa meg skulle aldri ha spist den geleen...
Nå er det sirkus i magen
god bedring! håper det ikke blir så ille..Æsj
Jepp.. Nettopp tatt nesespray, hjalp litt![]()
Ingen med en vidunderkur altsåBrettspill er gøy. Har et lager her, men spiller dessverre altfor sjelden.
Dessverrenesespray kanskje. håper det går over fort
Brettspill er gøy. Har et lager her, men spiller dessverre altfor sjelden.
Dessverrenesespray kanskje. håper det går over fort
Jeg sliter masse med ørebetennelse! Jeg synes det hjelper å ligge på øret som gjør vondt, gjerne på en fast pute.. Ellers er det ikke så mye mer å gjøre enn å holde hodet varmt og unngå trekk når du er ute.. Får håpe det ikke blir ille!Skravlehøner!
Noen tips mot det jeg antar er en begynnende ørebetennelse? Annet enn paracet da..
Jeg sa ikke at jeg ikke ville sende.der ser du, det straffer seg å ikke ville sende til andre.!
Uffameg.. Jeg har en katt de er veldig glad i, men det er ikke helt gjensidig, hehe. Er så fantastisk hvor særegne personligheter dyrene har!
Da hadde jeg det førYes, det er det. Utrolig gøy egentlig.
Brettspill er undervurdert! Skulle vært mer av det og mindre tv synes jeg. Er jo så mye mer sosialtGruble er så gøy, har spilt to runder med mnnen nå.. Kunne ønske jeg hadde flere rundt meg som var glad i brettspill
Okei, takk!Jeg sliter masse med ørebetennelse! Jeg synes det hjelper å ligge på øret som gjør vondt, gjerne på en fast pute.. Ellers er det ikke så mye mer å gjøre enn å holde hodet varmt og unngå trekk når du er ute.. Får håpe det ikke blir ille!
Misunner de som har hund og katt som koser og sover sammen. Ser så hyggelig utDe er jo så herlige dissr dyra ja♡ svigerinna mi har også både hund og katt. Katten er ikke like interessert der heller![]()
Å ja, fillern, var sånn det var ja.Jeg sa ikke at jeg ikke ville sende.
Jeg sa at warp-maskinen min som ville ha klart å sende det over nettet dessverre fortiden er i ustand, og det ville vært slemt av meg å bare legge ut et bilde og fristet dere![]()
God nattNå må jeg visst ut å hente en full samboer, og etter det blir det nok senga på meg! Sov godt alle sammen![]()
her er det mannen som ikk synes det er så gøy, for jeg vinner hele tidenDa hadde jeg det førveldig gøy! Har en samboer som ikke syns det er så gøy fordi han vinner hele tiden... Søstra hans derimot elsker det, så vi spiller alltid noe
![]()
Uff så slitsomt.. Er et under at jeg har holdt meg frisk hele vinteren! Bank i bordet..Okei, takk!bruker alltid lue, så det skal jeg klare
slitt mye med bihulebetennelse og har nok en begynnende nå og.. Yes da
![]()