Felles skravle 2015

Ååh, nå fikk jeg faktisk lyst på gele!!! :eek:
Også har jeg glemt å kjøpe krem til bollene i morgen :/ hmf...
Jeg har også glemt kremfløte! Blir jo ikke det samme uten.. Bruker du mandelmasse eller syltetøy?

Har ikke lyst på så mye godter, men elsker frukt for tiden
Skulle ønske det gjaldt meg også.. Spiser mye frukt hver dag, men spiser sjokolade når jeg har det tilgjengelig..

Blir nok noe ordentlig biff her også, siden det da har gått såpass lenge siden sist. Har hatt litt for lett tilgang på det her fordi svigermor jobber ved siden av Gilde, men nå spiser jeg det jo ikke så da blir det nok ekstra godt igjen:)

Hehe, jeg må muligens ut å kjøre i natt (hvis jeg orker) så hadde vi bodd litt nærmere hverandre så kunne jeg holdt deg med selskap;)
Ja det hadde vært noe. Skal du ut å hente mannen fra fest? Nesten så jeg skulle jaget mannen på fest bare for å kjøpt mat

Blir nok noe ordentlig biff her også, siden det da har gått såpass lenge siden sist. Har hatt litt for lett tilgang på det her fordi svigermor jobber ved siden av Gilde, men nå spiser jeg det jo ikke så da blir det nok ekstra godt igjen:)

Hehe, jeg må muligens ut å kjøre i natt (hvis jeg orker) så hadde vi bodd litt nærmere hverandre så kunne jeg holdt deg med selskap;)
Da synes jeg vi skal ha biff middag hos deg!! :D

Spiser dere ikke biff i det hele tatt under graviditeten? Er riktignok sjeldent for meg, men har spist det en gang. Trodde ikke det var farlig så lenge den var godt stekt?

Jeg har også glemt kremfløte! Blir jo ikke det samme uten.. Bruker du mandelmasse eller syltetøy?

Vil ha vaniljekrem i :D kiwi er åpent i morgen da, så kan jo håpe de har der.
Mandelmasse holder jeg meg laaangt unna pga allergi;)

Liker mørk sjokolade best... eller mellom mørk. De må ikke være for bisk... men liker de ikke for søt heller ;)
Jeg elsker den i 70% med pekannøtt og havsalt

Skjønner ikke hvordan folk klarer å få så mange innlegg! Har ikke 500 totalt engang og har vært medlem siden 31. August :p
Deg har jeg ikke sett her på denne tråden før, velkommen.
Det er en stille dag i dag, men kommer du innom på en aktiv dag skjønner du det fort :)

Prøver du på 2015 baby, eller er du gravid?

Back
Topp