Jeg har også glemt kremfløte! Blir jo ikke det samme uten.. Bruker du mandelmasse eller syltetøy?Ååh, nå fikk jeg faktisk lyst på gele!!!
Også har jeg glemt å kjøpe krem til bollene i morgen :/ hmf...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har også glemt kremfløte! Blir jo ikke det samme uten.. Bruker du mandelmasse eller syltetøy?Ååh, nå fikk jeg faktisk lyst på gele!!!
Skulle ønske det gjaldt meg også.. Spiser mye frukt hver dag, men spiser sjokolade når jeg har det tilgjengelig..Har ikke lyst på så mye godter, men elsker frukt for tiden
Ja det hadde vært noe. Skal du ut å hente mannen fra fest? Nesten så jeg skulle jaget mannen på fest bare for å kjøpt matBlir nok noe ordentlig biff her også, siden det da har gått såpass lenge siden sist. Har hatt litt for lett tilgang på det her fordi svigermor jobber ved siden av Gilde, men nå spiser jeg det jo ikke så da blir det nok ekstra godt igjen
Hehe, jeg må muligens ut å kjøre i natt (hvis jeg orker) så hadde vi bodd litt nærmere hverandre så kunne jeg holdt deg med selskap![]()
Sånn er det her noen ganger ogsåHer var det. Mamma kos, mamma kose håret, pappa... jeg vil ha pappa.. men pappa er ute i garasjen. Ppaaaaapppaaaa...
Godt det ikke er bare her.Sånn er det her noen ganger også![]()
Sofagris her, tv'en har skrudd seg av av seg selv 4 ganger idag fordi den har stått på så lengeHva driver dere med i dag?![]()
Da synes jeg vi skal ha biff middag hos deg!!Blir nok noe ordentlig biff her også, siden det da har gått såpass lenge siden sist. Har hatt litt for lett tilgang på det her fordi svigermor jobber ved siden av Gilde, men nå spiser jeg det jo ikke så da blir det nok ekstra godt igjen
Hehe, jeg må muligens ut å kjøre i natt (hvis jeg orker) så hadde vi bodd litt nærmere hverandre så kunne jeg holdt deg med selskap![]()
Sjokolade er jo bedre enn alt annet godisSkulle ønske det gjaldt meg også.. Spiser mye frukt hver dag, men spiser sjokolade når jeg har det tilgjengelig..
Blir nok noe ordentlig biff her også, siden det da har gått såpass lenge siden sist. Har hatt litt for lett tilgang på det her fordi svigermor jobber ved siden av Gilde, men nå spiser jeg det jo ikke så da blir det nok ekstra godt igjen![]()
Enig!Sjokolade er jo bedre enn alt annet godis![]()
På tv 3? Hihi...Ser film på tv jeg nå.. Har bare sett den hundre ganger før. Kengubarnet sover,mannen jobber
Liker mørk sjokolade best... eller mellom mørk. De må ikke være for bisk... men liker de ikke for søt hellerEnig!
Nei på fem. Hva går på tv 3?På tv 3? Hihi...
Jeg har også glemt kremfløte! Blir jo ikke det samme uten.. Bruker du mandelmasse eller syltetøy?
Det ble gele, sitter og spiser nåÅåh, nå fikk jeg faktisk lyst på gele!!!
Det kvinner vil ha.Nei på fem. Hva går på tv 3?
Jeg elsker den i 70% med pekannøtt og havsaltLiker mørk sjokolade best... eller mellom mørk. De må ikke være for bisk... men liker de ikke for søt heller![]()
Deg har jeg ikke sett her på denne tråden før, velkommen.Skjønner ikke hvordan folk klarer å få så mange innlegg! Har ikke 500 totalt engang og har vært medlem siden 31. August![]()