Felles skravle 2015

Har spist alt for mye sjokolade :( merker at lillemor liker det like mye som meg, for hun ligger å spreller :D men vi blir tjukke begge to, haha.. Bedre lykke imorgen. Eller i overimorgen.

Har spist alt for mye sjokolade :( merker at lillemor liker det like mye som meg, for hun ligger å spreller :D men vi blir tjukke begge to, haha.. Bedre lykke imorgen. Eller i overimorgen.
Lille prinsen liker også sjokolade :P hadde fullt disco i magen i går bl.a.

Lille prinsen liker også sjokolade :p hadde fullt disco i magen i går bl.a.
Så herlig! :D ingenting som slår den følelsen, selv om det kan bli litt ubehagelig til tider

Så herlig! :D ingenting som slår den følelsen, selv om det kan bli litt ubehagelig til tider
Jeg elsker det. Selv om det gjerne kunne hvert litt andre tider på døgnet enn når jeg skal legge meg. Å han kunne godt holdt seg unna blæra mi. :P

Hører den ikke er så bra.. Kvier meg nesten litt fra å se den, for jeg likte bøkene så godt :p vil ikke ødelegge de
Det er en risk vi må ta dessverre. Synes egentlig det alltid er sånn. Synes sjeldent at filmene svarer til standarden i bøkene.

God kveld jenter. Hvordan har dagen deres hvert?

Fant en valp i ettermiddag. Har jo hatt lyst på en liten en til, men skjønte etter en liten time med denne krabaten at tre hunder og baby blir litt i meste laget :p var greit at eieren ble funnet raskt!

Ellers har ene hunden spist opp middagen min (når eier til valpen ringte på), og da orket jeg ikke lage ny, så fant frem godteposen.. Huff

Kan ikke si at hunder tar særlig hensyn til slitne gravide :p

Nå har jeg handlet, kjøpt inn til å lage fruktsalat. Fikk så lyst på
Fruktsalat hørtes veldig godt ut nå! Har dyttet i meg alt for mye godteri :(

Jeg likte jo ikke bøkene, så da kan man egentlig ikke bli skufet over filmen..
Sant nok! Tror ikke jeg skal se den på kino i allefall. Føler det blir bortkastede penger. Venter heller til den nye magic mike filmen kommer :D

Det skjønner jeg :) Det beste jeg får er en medium/rå stekt biff med soppstuing og fløtepoteter!
Gjett om jeg skal på Big Horn når mini har kommet ut da!!!

Blir nok noe ordentlig biff her også, siden det da har gått såpass lenge siden sist. Har hatt litt for lett tilgang på det her fordi svigermor jobber ved siden av Gilde, men nå spiser jeg det jo ikke så da blir det nok ekstra godt igjen:)

Ja syns jeg også. Tror de åpner igjen i 1 tiden men da sover jeg.. vurderer å være våken bare for maten

Hehe, jeg må muligens ut å kjøre i natt (hvis jeg orker) så hadde vi bodd litt nærmere hverandre så kunne jeg holdt deg med selskap;)

Da er kyllingen forberedt, og ligger i kjøleskapet og hviler før den skal i ovnen.

Så er det store spørsmålet, hva skal man ha til dessert i dag.
Is med sjokoladesaus, eller jordbær gele med vaniljesaus?

Ååh, nå fikk jeg faktisk lyst på gele!!! :o
Også har jeg glemt å kjøpe krem til bollene i morgen :/ hmf...

Det tror jeg ikke du skal ha noe problem med :)
Blir spennende å se hvor mange som er med på slutten.
Har hatt et lite frafall de siste dagene, men de som har falt fra ligger ikke så langt bak at de ikke kan ta det igjen heller
Skjønner ikke hvordan folk klarer å få så mange innlegg! Har ikke 500 totalt engang og har vært medlem siden 31. August :p

Back
Topp