har ikke skravlet så mye mer selv i dag. Var filmen bra?ente at det ble lite skravling på meg jeg, har vel 10- 15 innlegg i dag..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
har ikke skravlet så mye mer selv i dag. Var filmen bra?ente at det ble lite skravling på meg jeg, har vel 10- 15 innlegg i dag..
Hva er dommen?Vi så fifty shades
Lille prinsen liker også sjokoladeHar spist alt for mye sjokolademerker at lillemor liker det like mye som meg, for hun ligger å spreller
men vi blir tjukke begge to, haha.. Bedre lykke imorgen. Eller i overimorgen.
Slenger meg på, hva syns du?Vi så fifty shades
Så herlig!Lille prinsen liker også sjokoladehadde fullt disco i magen i går bl.a.
Jeg elsker det. Selv om det gjerne kunne hvert litt andre tider på døgnet enn når jeg skal legge meg. Å han kunne godt holdt seg unna blæra mi.Så herlig!ingenting som slår den følelsen, selv om det kan bli litt ubehagelig til tider
Hører den ikke er så bra.. Kvier meg nesten litt fra å se den, for jeg likte bøkene så godtHva er dommen?
Det er en risk vi må ta dessverre. Synes egentlig det alltid er sånn. Synes sjeldent at filmene svarer til standarden i bøkene.Hører den ikke er så bra.. Kvier meg nesten litt fra å se den, for jeg likte bøkene så godtvil ikke ødelegge de
Helt grei film, man vet jo hva an får se når man går på den tenker jegHva er dommen?
Jeg likte jo ikke bøkene, så da kan man egentlig ikke bli skufet over filmen..Hører den ikke er så bra.. Kvier meg nesten litt fra å se den, for jeg likte bøkene så godtvil ikke ødelegge de
Er bare spendt på hvordan den er i forhold til boka.Helt grei film, man vet jo hva an får se når man går på den tenker jeg
God kveld jenter. Hvordan har dagen deres hvert?
Fruktsalat hørtes veldig godt ut nå! Har dyttet i meg alt for mye godteriNå har jeg handlet, kjøpt inn til å lage fruktsalat. Fikk så lyst på
Den er vel ganske lik som boka om jeg husker boka riktigEr bare spendt på hvordan den er i forhold til boka.
Sant nok! Tror ikke jeg skal se den på kino i allefall. Føler det blir bortkastede penger. Venter heller til den nye magic mike filmen kommerJeg likte jo ikke bøkene, så da kan man egentlig ikke bli skufet over filmen..
Det skjønner jegDet beste jeg får er en medium/rå stekt biff med soppstuing og fløtepoteter!
Gjett om jeg skal på Big Horn når mini har kommet ut da!!!
Ja syns jeg også. Tror de åpner igjen i 1 tiden men da sover jeg.. vurderer å være våken bare for maten
Da er kyllingen forberedt, og ligger i kjøleskapet og hviler før den skal i ovnen.
Så er det store spørsmålet, hva skal man ha til dessert i dag.
Is med sjokoladesaus, eller jordbær gele med vaniljesaus?
Skjønner ikke hvordan folk klarer å få så mange innlegg! Har ikke 500 totalt engang og har vært medlem siden 31. AugustDet tror jeg ikke du skal ha noe problem med
Blir spennende å se hvor mange som er med på slutten.
Har hatt et lite frafall de siste dagene, men de som har falt fra ligger ikke så langt bak at de ikke kan ta det igjen heller
Har ikke lyst på så mye godter, men elsker frukt for tidenFruktsalat hørtes veldig godt ut nå! Har dyttet i meg alt for mye godteri![]()