Det skjønner jegSpiser så mye kylling ellers, så når jeg ikke skal trene er det veeeldig godt med noe annet![]()
Gjett om jeg skal på Big Horn når mini har kommet ut da!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skjønner jegSpiser så mye kylling ellers, så når jeg ikke skal trene er det veeeldig godt med noe annet![]()
Ja syns jeg også. Tror de åpner igjen i 1 tiden men da sover jeg.. vurderer å være våken bare for matenChop suey er godt. Biff er favoritten her da
Det syns jeg var dårlig gjort![]()
Gode de erhehehe. Svigers har alltid med seg
Appelsin og sjokoladekuler til meg når de kommer..
De vet at det er det beste jeg vet![]()
Is med sjokoladesaus! Takk for at du fristet meg...Da er kyllingen forberedt, og ligger i kjøleskapet og hviler før den skal i ovnen.
Så er det store spørsmålet, hva skal man ha til dessert i dag.
Is med sjokoladesaus, eller jordbær gele med vaniljesaus?
Får se hva vi orker etter middagen....Is med sjokoladesaus! Takk for at du fristet meg...
Jeg var nettopp inne hos ungen.. Slitsomt..etter halvannen time så er det endelig stille på rommet til lille mannen, håper han sovner nå
Iiiiiiis velDa er kyllingen forberedt, og ligger i kjøleskapet og hviler før den skal i ovnen.
Så er det store spørsmålet, hva skal man ha til dessert i dag.
Is med sjokoladesaus, eller jordbær gele med vaniljesaus?
Ja kan være det til tiderJeg var nettopp inne hos ungen.. Slitsomt..
Hadde ikke forventet et annet svar fra degIiiiiiis vel![]()
De beste!Gode de er![]()
Hvem film så du?God kveld , har vært på kino jeg Ble visstlite skravling i dag også..
Her har frøkena også sovnet etter en time med kamping. Sovet for en time siden nå.etter halvannen time så er det endelig stille på rommet til lille mannen, håper han sovner nå
Ja pleier å være minimalt på helg.God kveld , har vært på kino jeg Ble visstlite skravling i dag også..
Vesla gikk i koma etter 5 min på puta.Her har frøkena også sovnet etter en time med kamping. Sovet for en time siden nå.
Vi så fifty shadesHvem film så du?
ente at det ble lite skravling på meg jeg, har vel 10- 15 innlegg i dag..Ja pleier å være minimalt på helg.
Her var det. Mamma kos, mamma kose håret, pappa... jeg vil ha pappa.. men pappa er ute i garasjen. Ppaaaaapppaaaa...Vesla gikk i koma etter 5 min på puta.![]()