Her er også frøkna litt vrien.jobber med å få Vesla i seng.. hun er litt vrien i dag![]()
Tror også gutten kommer til å være det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er også frøkna litt vrien.jobber med å få Vesla i seng.. hun er litt vrien i dag![]()
Har bare 1 jeg....har nå 5 tilsammen![]()
deilig da..Vært helt finlurer på om ungen får vannkopper, men tror faktisk vi "slipper" unna..
Middagen er inntatt og jeg er stappmett
Hva har du gjort?![]()
slitsomt..Her er også frøkna litt vrien.
Tror også gutten kommer til å være det.
regner med det kommer flere senere, er så bitt av basillenHar bare 1 jeg....
Oy det var ikke lite. Hva annet har du tattovert?har nå 5 tilsammen![]()
Samme her. Men har lyst på 1 eller 2 tilHar bare 1 jeg....
Hvordan går det med vesla?deilig da..
Her ligger vi etter på mye i dag..![]()
da tror jeg hun blir gladJa. Kjøpte jordbær, kiwi, druer, banan, appelsin, eple og pærer. Så tror det skal bli godt. Tenkte å lage i morgen så frøkena også får
Hun er i storform i kveldHvordan går det med vesla?
Litt skuffa over at det ikke er vannkopper... Hadde passet utmerket nå som jeg er sykemeldt![]()
Min er to roser på en stilk, en for hvert av barna.regner med det kommer flere senere, er så bitt av basillen
Derfor jeg skrev i gåsetegn.. Hadde passet bra om hun fikk det nå, jeg er jo sykemeldtJo tidligere de får det, jo bedre.
Da blir det ikke så ille, ikke sikkert hun får feber engang.
Masse lykke til
Glemte å trykke sitere
Nei ser den, gjør ikke det jeg hellerMin er to roser på en stilk, en for hvert av barna.
Den skal utvides etter jeg er ferdig med å amme.
Tar ikke tatovering når jeg er gravid eller ammer
De gjør ikke det i begynnelsen, men det kommerDerfor jeg skrev i gåsetegn.. Hadde passet bra om hun fikk det nå, jeg er jo sykemeldtnå har hun 3-4 prikker i ansiktet, men ser ikke ut som blemmer.. Bah..
Har en på hver legg og 1 på underarmen. Den andre underarmen er naken enda, venter på barn nr 2Glemte å trykke sitere
Så braHun er i storform i kveldTror det verste er over
kunne godt tenke meg å få vannkopper i hus snart jeg også![]()
Krysser fingrene!De gjør ikke det i begynnelsen, men det kommer