God kveld.. hektisk synes jeg, selv om jeg ikke hadde noen store planer.. din da?God kveld jenter. Hvordan har dagen deres hvert?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God kveld.. hektisk synes jeg, selv om jeg ikke hadde noen store planer.. din da?God kveld jenter. Hvordan har dagen deres hvert?
Vært helt finGod kveld jenter. Hvordan har dagen deres hvert?
Den har vært helt grei.God kveld jenter. Hvordan har dagen deres hvert?
Jo tidligere de får det, jo bedre.Vært helt finlurer på om ungen får vannkopper, men tror faktisk vi "slipper" unna..
Middagen er inntatt og jeg er stappmett
Hva har du gjort?![]()
Så fin den ble. Hva er det du har tattovert på på skulderenDa er tattoo på plass og penger gitt til en god sakVis vedlegget 103579
Er bilde lengre opp, men er en rose som går gjennom et hjerte, tribal ting og M og L som er initialene mineSå fin den ble. Hva er det du har tattovert på på skulderen
Hihi... så det etter at jeg hadde skrevet det.Er bilde lengre opp, men er en rose som går gjennom et hjerte, tribal ting og M og L som er initialene mine
Ja så du skrev det etter jeg hadde publisertHihi... så det etter at jeg hadde skrevet det.
Nå har jeg handlet, kjøpt inn til å lage fruktsalat. Fikk så lyst påGod kveld jenter. Hvordan har dagen deres hvert?
Nei... skriver og leser etterpå så da måtte jeg redigere.. tar litt tidJa så du skrev det etter jeg hadde publisertSkal ikke være lett hele tiden
![]()
ja ikke sant... Ser denNei... skriver og leser etterpå så da måtte jeg redigere.. tar litt tid![]()
Men det var en fin tattoeringja ikke sant... Ser den![]()
hørtes sinnsykt digg ut! fikk ikke gjort det i dag desverreNå har jeg handlet, kjøpt inn til å lage fruktsalat. Fikk så lyst på
Takk for detMen det var en fin tattoering
Fikk så lyst på da dere skrev om jordbær her i går kveld.hørtes sinnsykt digg ut! fikk ikke gjort det i dag desverre![]()
jobber med å få Vesla i seng.. hun er litt vrien i dagDen har vært helt grei.
Har slappet av og handlet, ellers ikke noe spennende.
Akkurat nå er ungene på vei i seng (håper jeg), og så skal jeg lage mat til oss voksene.
Burde egentlig ha begynt nå, men orker ikke riktig enda
Har du flere?Takk for det![]()
huff ja! det er så deilig det!Fikk så lyst på da dere skrev om jordbær her i går kveld.
Ja. Kjøpte jordbær, kiwi, druer, banan, appelsin, eple og pærer. Så tror det skal bli godt. Tenkte å lage i morgen så frøkena også fårhuff ja! det er så deilig det!
har nå 5 tilsammenHar du flere?