Hihi... ja der ser du... jeg som så to føtterHar en på hver legg og 1 på underarmen. Den andre underarmen er naken enda, venter på barn nr 2
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi... ja der ser du... jeg som så to føtterHar en på hver legg og 1 på underarmen. Den andre underarmen er naken enda, venter på barn nr 2
hahaha... Herlig! De små husker så mye mer enn vi tror..Så bra
Ungen min har "trent" i kveld.. Hun rullet ut yogamatta og ba meg sette på pcen fordi hun skulle trenehahaha... Prøvde meg på 30 day shred for sikkert et år siden og hun husker det enda
hun tok av seg alle klærne og sto her i bleie med trusa utenpå
![]()
Helt klart!hahaha... Herlig! De små husker så mye mer enn vi tror..
Lat i dag???Skulle også vært å trent, men tror ikke jeg gidder.
oohhh... kinamat!!! det hadde hvert deilig det! :OLat i dag???hehe
Kjenner det på kroppen, men det er deilig ogvært og hatt teori nå, også skal vi ut å spise på kinarestaurant om litt. Mannen stakk visst brått på fest
![]()
Hihi... ja lat og trett.Lat i dag???hehe
Kjenner det på kroppen, men det er deilig ogvært og hatt teori nå, også skal vi ut å spise på kinarestaurant om litt. Mannen stakk visst brått på fest
![]()
skjer stadig ting på listaOppdatering kl 17:29
1. m&m mini 2.008
2. Hope91 1.849
3. Peppercat 1.722
4. Mirell 1.710
5. lizzed 1.604
6. Lilleblomst_15 1.437
8. Kengu 1.240
10. Musemor med to små og en i magen 1.092
14. ALN89 900
16. Mallejenta 763
17. Babylito 731
18. EJ 723
19. trinebeth 658
20. Sara 609
31. Lanterne 339
Regner med at det vil være mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 750 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 16 øverste ajur til 1.500.
5 er over 1.500
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-februar-hva-ønsker-du-å-vinne.1742292/
oohhh... kinamat!!! det hadde hvert deilig det! :O
Hihi... ja lat og trett.har også lyst på kina mat
![]()
Har ikke spist asiatisk på evigheter!!! kjenner at jeg trenger en kylling chop suey snart!Spiste forrige helg også, da vi feirer 4 år her hjemme. Men i dag blir det et annet sted.
Må jo ha asiatisk mat når det er med taekwondo gjengen![]()
Jeg tenkte og kjøpe i sted da jeg kjørte forbi, men det var stengt.Spiste forrige helg også, da vi feirer 4 år her hjemme. Men i dag blir det et annet sted.
Må jo ha asiatisk mat når det er med taekwondo gjengen![]()
Venter bare på at sambo skal bli ferdig oppe hos svigermor så vi kan lage litt mat her hjemmeDa var pizza bestilt.
Jeg sitter å gomler Islandsk sjokolade og drikker Islandsk appelsín brus mens jeg venter på at mannen skal
hente middagen![]()
Hah, 900 akkuratOppdatering kl 17:29
1. m&m mini 2.008
2. Hope91 1.849
3. Peppercat 1.722
4. Mirell 1.710
5. lizzed 1.604
6. Lilleblomst_15 1.437
8. Kengu 1.240
10. Musemor med to små og en i magen 1.092
14. ALN89 900
16. Mallejenta 763
17. Babylito 731
18. EJ 723
19. trinebeth 658
20. Sara 609
31. Lanterne 339
Regner med at det vil være mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 750 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 16 øverste ajur til 1.500.
5 er over 1.500
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-februar-hva-ønsker-du-å-vinne.1742292/
Åååh, høres godt utDa var pizza bestilt.
Jeg sitter å gomler Islandsk sjokolade og drikker Islandsk appelsín brus mens jeg venter på at mannen skal
hente middagen![]()
Jeg orker ikke å stå på kjøkkenet i dag gitt.. Så telefonmat var en grei løsningVenter bare på at sambo skal bli ferdig oppe hos svigermor så vi kan lage litt mat her hjemme
hehehe. Svigers har alltid med segÅååh, høres godt utjeg har ikke kjøpt godteri til i kveld... Bah
![]()
Chop suey er godt. Biff er favoritten her daHar ikke spist asiatisk på evigheter!!! kjenner at jeg trenger en kylling chop suey snart!
Det syns jeg var dårlig gjortJeg tenkte og kjøpe i sted da jeg kjørte forbi, men det var stengt.![]()
Jeg er veldig glad i kyllingChop suey er godt. Biff er favoritten her da
Det syns jeg var dårlig gjort![]()
Spiser så mye kylling ellers, så når jeg ikke skal trene er det veeeldig godt med noe annetJeg er veldig glad i kylling![]()