Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oppdatering kl 09:09
1. m&m mini 2.000
2. Hope91 1.849
3. Peppercat 1.702
4. Mirell 1.663
5. lizzed 1.589
6. Lilleblomst_15 1.399
8. Kengu 1.224
10. Musemor med to små og en i magen 1.084
14. ALN89 880
16. Mallejenta 762
17. EJ 720
18. Babylito 678
19. trinebeth 651
20. Sara 609
31. Lanterne 339
Regner med at det vil være mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 750 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 16 øverste ajur til 1.500.
5 er over 1.500
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-februar-hva-ønsker-du-å-vinne.1742292/
Oj kultLiker det runde tallet her![]()
Jentekveld hørtes koselig uther håper jeg sambo tar meg med ut for å spise i kveld
![]()
Så det, var det planlagt?Liker det runde tallet her![]()
Prøv å spare dem til i morgen, da er det fastelaven og lovLigger på sofaen. Vet det ligger berlinerboller på kjøkkenbenken. Har lyst på.. Men samvittigheten min sier nei, har jo gått oppover 20kgmeeen, klarer vel ikke holde meg unna i lengden..
Jeg kunne fått 500 av degLiker det runde tallet her![]()
Fikk du trent da? Skjer lite her.. sliten..!Skjer det noe her da? Sliten etter en treningsøkt på 2,5 time her...også er det snart teori som jeg vurderer å delta på![]()
Berlinerboller er snadderLigger på sofaen. Vet det ligger berlinerboller på kjøkkenbenken. Har lyst på.. Men samvittigheten min sier nei, har jo gått oppover 20kgmeeen, klarer vel ikke holde meg unna i lengden..
Mmm... berlinerboller..Ligger på sofaen. Vet det ligger berlinerboller på kjøkkenbenken. Har lyst på.. Men samvittigheten min sier nei, har jo gått oppover 20kgmeeen, klarer vel ikke holde meg unna i lengden..
Så det, var det planlagt?
Jeg kunne fått 500 av deg![]()
Skulle også vært å trent, men tror ikke jeg gidder.Bare å ta
Absolutt ingen kontroll på den nei. Vært å trena jeg, og har ikke tenkt innlegg i det hele tatt
Så fin den ble.Da er tattoo på plass og penger gitt til en god sakVis vedlegget 103579
Dagen har vært bra. Tatt tattoo og vært i Sverige på shoppingGod kveld jenter. Hvordan har dagen deres hvert?