Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så klippet nå!! Hahaha!!!Hahahahahaha
holder på å dø...
Thomas i Senkvels skal gjennomgå en fødsel! hahahaha
Det syns jeg du skalhehehe så deilig da.
Tenkte jeg skulle ta med meg Vesla i svømmehallen en dag.. Det er liksom ett av de stedene som det går an og "herje" litt med henne uten for mye belastning.
Hehe, klarte du det?Er nok ikke så mye mer morro enn degskal prøve og holde ut til litt over 10
![]()
God morgenGod morgen alle sammen![]()
God morgen til deg og alle andre! Ha en flott lørdag alle sammenGod morgen alle sammen![]()
God morgen alle sammen![]()
Så koseligI dag er en bra dag! Solen skinner, jeg skal på jentetur med en venninne og jeg har verdens søteste mann! <3 Vi har aldri feiret valentines day, men jeg fikk telefon fra samboeren kl 00:01 i natt (han er på sin årlige ski-weekend med kompisene), hvor han ba meg stå opp og gå på kjøkkenet. Der hadde han gjemt 5 røde roser, sjokoladehjerte og et fint kort hvor han skev hvor glad han er i meg og hvor mye han gledet seg til prinsessa komSmelt
Vi har en svømmehall 3.5 km fra huset. Så det er ikke langtDet syns jeg du skaler det langt til svømmehallen eller?
Hvordan gikk det på resten av kurset? Har dere hatt det bra?God morgen!
Au hodet mitt...
Her var det mange sider skavlet, jeg har 10 innlegg ens siden tirsdag kveld.. Får seytte inn skravlegir i morgen når jeg bare skalvære hjemme
Det var knallbra rett og slett.Hvordan gikk det på resten av kurset? Har dere hatt det bra?
hahaha det hørtes stressende utDet var knallbra rett og slett.hatt det veldig fint ja, gleder oss til neste år
Bittelitt sliten bare, var jo lrett fra kurs til evering av mann på togstasjon, kengubarnet til tanta og onkelen, handle, hjem og få kollegaer på besøk 15 min etter jeg kom inn døra..