Felles skravle 2015

Hahahahahaha
holder på å dø...
Thomas i Senkvels skal gjennomgå en fødsel! hahahaha

Hmf.. da ligger man her da.. våken og rastløs litt over 5 på en lørdag :-/

hehehe så deilig da.
Tenkte jeg skulle ta med meg Vesla i svømmehallen en dag.. Det er liksom ett av de stedene som det går an og "herje" litt med henne uten for mye belastning.
Det syns jeg du skal:) er det langt til svømmehallen eller?

God morgen. Nå har mannen fått gaver og vi venter på farfar som skal hente ungene. Jeg er så klar for en kjærestedag. Elsker å være med mannen og ser frem til at jeg kan ta litt vare på han. Skoen var perfekt, så det begynner jo bra.

Har dere noen planer i dag?

I dag er en bra dag! Solen skinner, jeg skal på jentetur med en venninne og jeg har verdens søteste mann! <3 Vi har aldri feiret valentines day, men jeg fikk telefon fra samboeren kl 00:01 i natt (han er på sin årlige ski-weekend med kompisene), hvor han ba meg stå opp og gå på kjøkkenet. Der hadde han gjemt 5 røde roser, sjokoladehjerte og et fint kort hvor han skev hvor glad han er i meg og hvor mye han gledet seg til prinsessa kom :D Smelt

I dag er en bra dag! Solen skinner, jeg skal på jentetur med en venninne og jeg har verdens søteste mann! <3 Vi har aldri feiret valentines day, men jeg fikk telefon fra samboeren kl 00:01 i natt (han er på sin årlige ski-weekend med kompisene), hvor han ba meg stå opp og gå på kjøkkenet. Der hadde han gjemt 5 røde roser, sjokoladehjerte og et fint kort hvor han skev hvor glad han er i meg og hvor mye han gledet seg til prinsessa kom :D Smelt
Så koselig :-)

God morgen!
Au hodet mitt...

Her var det mange sider skavlet, jeg har 10 innlegg ens siden tirsdag kveld.. Får seytte inn skravlegir i morgen når jeg bare skalvære hjemme

God morgen!
Au hodet mitt...

Her var det mange sider skavlet, jeg har 10 innlegg ens siden tirsdag kveld.. Får seytte inn skravlegir i morgen når jeg bare skalvære hjemme
Hvordan gikk det på resten av kurset? Har dere hatt det bra?

Hvordan gikk det på resten av kurset? Har dere hatt det bra?
Det var knallbra rett og slett. :) hatt det veldig fint ja, gleder oss til neste år;)
Bittelitt sliten bare, var jo lrett fra kurs til evering av mann på togstasjon, kengubarnet til tanta og onkelen, handle, hjem og få kollegaer på besøk 15 min etter jeg kom inn døra..

Det var knallbra rett og slett. :) hatt det veldig fint ja, gleder oss til neste år;)
Bittelitt sliten bare, var jo lrett fra kurs til evering av mann på togstasjon, kengubarnet til tanta og onkelen, handle, hjem og få kollegaer på besøk 15 min etter jeg kom inn døra..
hahaha det hørtes stressende ut :P
Fikk du ryddet ferdig før kollegene dine kom da?
Det var utrolig koselig å hilse på deg forresten ;)

Back
Topp