Felles skravle 2015

Jeg skal slappe av og forhåpentligvis bli frisk igjen :) tenker å ta med sønnen til mine foreldre i morgen så han kan leke med kusinene sine og jeg kan slappe av i sofaen ;)
Syk? :/

Mistenker en kommende bihulebetennelse her.. Bah, skyller med nesehorn for å unngå det :)

Hehe, her har jeg bare gjort rare ting siden babyen kom inn i magen.. Glemmer ting overalt og legger igjen ting jeg kjøper.. Det var veldig fint før jul. Men heldigvis lå posen min med julegaver til 700kr der fremdeles når jeg kom tilbake til butikken dagen etter ;)

Så bra du fant de da:D hadde vært utrolig kjedelig om du ikke hadde gjort det:/

Syk? :/

Mistenker en kommende bihulebetennelse her.. Bah, skyller med nesehorn for å unngå det :)
Å herregud, det er det jeg har slitt med siden lørdag! Skyll, skyll, skyll! Fort deg. Jeg holdt på å tvinge mannen min til å kappe av meg hodet mens jeg lå og grein for at det gjorde så vondt i hele ansiktet mitt. Få den jævelskapen ut av bihulene dine før det sprenger værre enn verst!

Å herregud, det er det jeg har slitt med siden lørdag! Skyll, skyll, skyll! Fort deg. Jeg holdt på å tvinge mannen min til å kappe av meg hodet mens jeg lå og grein for at det gjorde så vondt i hele ansiktet mitt. Få den jævelskapen ut av bihulene dine før det sprenger værre enn verst!
Jeg jobber med det, hadde 4-5 stk i løpet av høsten... :( pleier som regel å avverge med å skylle nesa, men den gule snørra hadde allerede meldt seg i dag tidlig.. Satser på å få skyldt det vekk :) virkelig noe av det verste man kan ha...

Jeg jobber med det, hadde 4-5 stk i løpet av høsten... :( pleier som regel å avverge med å skylle nesa, men den gule snørra hadde allerede meldt seg i dag tidlig.. Satser på å få skyldt det vekk :) virkelig noe av det verste man kan ha...
4-5 stk? Huff, det er det verste jeg har opplevd. Jeg sa her om dagen at å føde var ikke like ille. Fødselen går hvertfall over fortere. Søndag kveld lå jeg på sofaen her og gråt og da slutta jeg nesten ikke å gråte før tirsdag når pillene jeg fikk begynte å virke som smått.

Her sitter jeg å halsover og ser mitt danse crew. Ikke så all verden på en fredagskveld.
Hehe. Jeg jobber med å få sykt barn til å sove. Etter ett avkjølene bad og ei appelsin ser det ut som jeg vinner kampen mot febersykt barn.

Back
Topp