Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har sluttet å planlegge helgene.Er dere klare for helg da jenter? Noen spesielle planer?
Bieber fan?Ingen spesielle planer bortsett fra tattoo time i morraVis vedlegget 103435
Syk? :/Jeg skal slappe av og forhåpentligvis bli frisk igjentenker å ta med sønnen til mine foreldre i morgen så han kan leke med kusinene sine og jeg kan slappe av i sofaen
![]()
Nei er ikke det.Bieber fan?
Er ikke det belieber eller no? Aner ikke selv, kan ikke fordra guttevalpen..Bieber fan?
Hehe, her har jeg bare gjort rare ting siden babyen kom inn i magen.. Glemmer ting overalt og legger igjen ting jeg kjøper.. Det var veldig fint før jul. Men heldigvis lå posen min med julegaver til 700kr der fremdeles når jeg kom tilbake til butikken dagen etter![]()
Jo er beliber, men teksten min er jo believeEr ikke det belieber eller no? Aner ikke selv, kan ikke fordra guttevalpen..
Var det jeg tenkte påJo er beliber, men teksten min er jo believe
Hvor skal du ha den?Jo er beliber, men teksten min er jo believe
Å herregud, det er det jeg har slitt med siden lørdag! Skyll, skyll, skyll! Fort deg. Jeg holdt på å tvinge mannen min til å kappe av meg hodet mens jeg lå og grein for at det gjorde så vondt i hele ansiktet mitt. Få den jævelskapen ut av bihulene dine før det sprenger værre enn verst!Syk? :/
Mistenker en kommende bihulebetennelse her.. Bah, skyller med nesehorn for å unngå det![]()
Huff ja.. Er utrolig hvor lite hjernen egentlig er med på det som skjer når man er gravid. Man forstår at man skal betale for varer, men glemmer å ta med varene hjem..Så bra du fant de dahadde vært utrolig kjedelig om du ikke hadde gjort det:/
Høres godt ut!Akkurat spist middag; indiskbutterchicken, ris kokt i safran, nanbrød og raita. Så mett jeg tror jeg døøør
![]()
Butterchichen har jeg ikke hørt om..Akkurat spist middag; indiskbutterchicken, ris kokt i safran, nanbrød og raita. Så mett jeg tror jeg døøør
![]()
Jeg jobber med det, hadde 4-5 stk i løpet av høsten...Å herregud, det er det jeg har slitt med siden lørdag! Skyll, skyll, skyll! Fort deg. Jeg holdt på å tvinge mannen min til å kappe av meg hodet mens jeg lå og grein for at det gjorde så vondt i hele ansiktet mitt. Få den jævelskapen ut av bihulene dine før det sprenger værre enn verst!
4-5 stk? Huff, det er det verste jeg har opplevd. Jeg sa her om dagen at å føde var ikke like ille. Fødselen går hvertfall over fortere. Søndag kveld lå jeg på sofaen her og gråt og da slutta jeg nesten ikke å gråte før tirsdag når pillene jeg fikk begynte å virke som smått.Jeg jobber med det, hadde 4-5 stk i løpet av høsten...pleier som regel å avverge med å skylle nesa, men den gule snørra hadde allerede meldt seg i dag tidlig.. Satser på å få skyldt det vekk
virkelig noe av det verste man kan ha...
Her sitter jeg å halsover og ser mitt danse crew. Ikke så all verden på en fredagskveld.God fredagskveld jenter. Hva gjør dere i dag?
Hehe. Jeg jobber med å få sykt barn til å sove. Etter ett avkjølene bad og ei appelsin ser det ut som jeg vinner kampen mot febersykt barn.Her sitter jeg å halsover og ser mitt danse crew. Ikke så all verden på en fredagskveld.