Ja.. man utsetter til det siste..VI sier alltid at vi må passe på å ikke være sultne også. Men stort sett passer det bedre å handle før man spiser av en eller annen grunn![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja.. man utsetter til det siste..VI sier alltid at vi må passe på å ikke være sultne også. Men stort sett passer det bedre å handle før man spiser av en eller annen grunn![]()
Så absoluttJa.. man utsetter til det siste..![]()
Meeeen, det ER fredagNå har jeg spist et kakestykke jegOg kl er ikke 11 enda engang, ups.
Turkis har alltid vært en favoritt herTurkis er enda mindre min farge....
Nå påsto akkurat min kollega at min røde jakke er korall, og den er kanskje det, så om veska er så "rød-korall", er den kanskje for meg likevel...
Vi får se, det er litt mye som skjer privat resten av mnd, selv om jobb nå er greit ajourTurkis har alltid vært en favoritt her
Ja, du får skravle deg opp så finner du kanskje ut av det![]()
Vi får se, det er litt mye som skjer privat resten av mnd, selv om jobb nå er greit ajour
Off da! Håper det blir kortvarig!Da er jeg våken igjen. Ikke helt i form i dag nei. Og jeg som skal på kino i kveld og ha barnefri i morgen. Så typisk hvis jeg blir syk nå.
Ja håper det. Får så vondt av hu når hu er sykÅå.. det skjønner jeg! Er jo noe hun har gledet seg til helt sikkert! Satse på at forma holder seg bra!![]()
Ja.. det kan jeg forestille meg!Ja håper det. Får så vondt av hu når hu er syk![]()
Ja, håper det bare er en gravid ting.Off da! Håper det blir kortvarig!
Man har mange gravidting gjennom svangerskapet ja.. spes mot slutten!Ja, håper det bare er en gravid ting.
Han er desverre heilt håpløs. Sitter på sofaen med bena på bordet og syned det er mer logisk at jeg skal ordne lunsj til han.. Enn at han hjelper meg med noJa, det ser jeg nå. Termin i februar! Gratulerer så masse, da skjer det ting veldig snartBruk mannen for alt han er verdt.
Nå er du vel dratt bort regner jeg medNå sitter jeg her da. Venter på telefon fra syrran som er å tar over nytt hus.![]()
Takk for oppdateringen.Oppdatering kl 11:06
1. m&m mini 1.939
2. Hope91 1.833
3. Peppercat 1.677
4. Mirell 1.592
5. lizzed 1.534
6. Lilleblomst_15 1.363
8. Kengu 1.224
10. Musemor med to små og en i magen 1.052
15. ALN89 831
16. Mallejenta 748
17. EJ 705
18. Babylito 678
19. trinebeth 620
20. Sara 591
29. Lanterne 339
Regner med at det vil være mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 696 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 17 øverste ajur til 1.500.
4 er over 1.500
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-februar-hva-ønsker-du-å-vinne.1742292/
Så deilig da.Sovnet her... hihi... ikke lett å holde øynene oppe her gitt...