Jeg har ikke sett den på en stund.Den er god
Kanskje jeg skal fikse til helgen![]()
Hadde den på Kiwi før
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har ikke sett den på en stund.Den er god
Kanskje jeg skal fikse til helgen![]()
Vel, berlinerboller lages som boller, ruller dem i sukker og sprøyter inn fyllet.
Munkeboller/æbleskiver steker man i egne typer jern, putter oppi fyllet og lukker med røre før de snus i jernet...
For meg er det to vidt forskjellige ting, men dere skal selvfølgelig få kalle det det samme om dere vil
Vanlig er god den og daJeg har ikke sett den på en stund.
Hadde den på Kiwi før
Berlinerboller stekes vel alltid i frityrKan fint stekes i frityr og. Har ihvertfall blitt kalt munkeboller her siden vi var små. Ikke bare jeg som sier
Og det er jo ikke vanlig bolledeig heller da
Berlinerboller stekes vel alltid i frityr![]()
Kan fint stekes i frityr og. Har ihvertfall blitt kalt munkeboller her siden vi var små. Ikke bare jeg som sier
Og det er jo ikke vanlig bolledeig heller da
Ok, med da tar jeg feilBerlinerboller stekes vel alltid i frityr![]()
vi skal på ett i åretdere må ta flere kurs her nede!!
![]()
Ok, med da tar jeg feil
Men det jeg kaller munkeboller lages i munkejern, ikke frityr...
Kan jeg spørre om hvor i landet man kalle det det samme?
God natt, sov godtDere får ha god natt damer. Her tar jeg kvelden nå![]()
God kveld.. lagt meg jeg.. skikkelig hormonkveld.. bare gråting hele kvelden siden sambo reiser bort.. blæ.. er jo ingenting å gråte for egentligGod kveld jenterjeg er lys våken ! Blir nok ikke soving på meg i dag
![]()
Åå sånne kvelder er ikke noe gøyGod kveld.. lagt meg jeg.. skikkelig hormonkveld.. bare gråting hele kvelden siden sambo reiser bort.. blæ.. er jo ingenting å gråte for egentlig
Nei.. lei asså! Vil ha tilbake gamle meg..!!Åå sånne kvelder er ikke noe gøy![]()
Samme herNei.. lei asså! Vil ha tilbake gamle meg..!!
Det trur jeg du erSpent på om jeg er over 1500 på neste oppdatering.. tviler litt på det, men vi får se om få minutt![]()
Vi får se ;-)Det trur jeg du er![]()
Spent på hvor mye jeg har greid å fåVi får se ;-)