ALN89
Forumet er livet
Røre er godthahaha det er sånn det er her når jeg har kusinene mine på besøk... Da må jeg skynde meg å få forma i ovnen før de spiser opp all røra![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Røre er godthahaha det er sånn det er her når jeg har kusinene mine på besøk... Da må jeg skynde meg å få forma i ovnen før de spiser opp all røra![]()
Vi har sovesofa....![]()
hahhaha jada!!! Det skal jeg da få til.. utfordringen ligger vel heller i å få den med midt utti fjorden uten at den blir full av sjøvannHøres bra ut, men da håper jeg egentlig du har baka en ny enhehe
hehehe yngste kusina mi ønsket seg cookiedeig og sjokoladekakerøre til bursdagen en gangRøre er godtsamboeren blir like oppgitt hver gang han ser jeg eter...
![]()
Er jo bare å dra ut den ene delen og så har jeg senga.... Gleder meg til å selge!! Vil ha eget soverom..Blir det det samme da???
Ååh, skjønner godt jeghehehe yngste kusina mi ønsket seg cookiedeig og sjokoladekakerøre til bursdagen en gang![]()
Huff, nå begynte jeg å leOk, har vært en bitte liten tur i butikken, utrolig deilig å komme seg en liten tur ut etter en dag inne, og satt guttene min på plass. Begge har oppført seg som 7-åringer.
Sønnen min er unnskyldt, han er 7 år, men mannen er ikke det......
I mellomtiden har dere skravlet 2,5 sider og det meste om sjokoladekake, flinke dere er, men dere kunne godt ha tatt sjokoladekake diskusjonen FØR jeg dro i butikken
Kunne ikke hvert mer enig!!!Ååh, skjønner godt jegben & jerry's med cookiedough er jo fantastisk god
![]()
Ben&Jerry's
Godt med litt havsalt dahahhaha jada!!! Det skal jeg da få til.. utfordringen ligger vel heller i å få den med midt utti fjorden uten at den blir full av sjøvann![]()
Hihi, glad jeg ikke skal på butikken i dag, da hadde det nok blitt kake *prøver å sjerpe meg*Ok, har vært en bitte liten tur i butikken, utrolig deilig å komme seg en liten tur ut etter en dag inne, og satt guttene min på plass. Begge har oppført seg som 7-åringer.
I mellomtiden har dere skravlet 2,5 sider og det meste om sjokoladekake, flinke dere er, men dere kunne godt ha tatt sjokoladekake diskusjonen FØR jeg dro i butikken
Har ikke lagt skylden på noen, bare kommenterte mine observasjoner, og meninger om tidspunktet disse observasjonene ble gjort.Huff, nå begynte jeg å levil bare nevne at denne gangen var det ikke meg
![]()
Er jo bare å dra ut den ene delen og så har jeg senga.... Gleder meg til å selge!! Vil ha eget soverom..
Ok, har vært en bitte liten tur i butikken, utrolig deilig å komme seg en liten tur ut etter en dag inne, og satt guttene min på plass. Begge har oppført seg som 7-åringer.
Hmm... Er forsåvidt enig, skal huske på det til neste gang!Har ikke lagt skylden på noen, bare kommenterte mine observasjoner, og meninger om tidspunktet disse observasjonene ble gjort.
Tok en rask analyse av stedet de ble gjort, og konkluderte med at da flere at på dette stedet er gravide kvinner, burde disse observasjonene blitt lagt til et tidspunkt hvor disse kvinnene hadde mulighet til å anskaffe objektet for observasjonen for å få tilfredsstilt sine lyster......
Nei..Men, den er ikke ferdig
Du må dra tilbake til butikken da![]()
det er santGodt med litt havsalt daogså skal vi jo duppe, så ser for meg at magen og puppa er over vann så ha vi fat og
hehe
Nei..
Jeg spiser klementiner og drikker kakao akkurat nå
Ja, ungen har fått soverommet alene. Bor på 56 kvm. Men er i prosessen med å selge nåLiten leilighet?
Skjønner god du vil ha eget soverom ja![]()
det er santkan bare legge den på magen så holder den seg sikkert fin og tørr!