ALN89
Forumet er livet
Hehe, du får kose degCoop har nemmelig.. og det ER godt! :-D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, du får kose degCoop har nemmelig.. og det ER godt! :-D
Sambo var ikke tankeleser så han visste ikke hvor de hadde det.. så han kommer vel tomhendt hjem :-/Hehe, du får kose deg![]()
Bajs...Jeg har Sjokoladekake i kjøleskapet![]()
Ååh.. nam! Send litt hit daJeg har Sjokoladekake i kjøleskapet![]()
ÅneiSambo var ikke tankeleser så han visste ikke hvor de hadde det.. så han kommer vel tomhendt hjem :-/
Ja.. skuffa uansett nå.. ikke lett å tilfredsstille en gravid dame..!!Åneihåper han finner noe annet som frister
han burde jo komme hjem med et eller annet
![]()
Off da.. du får prøve å finne en god liggestilling eller ta en varm dusj.. evnt en massasje..Åååh, syns synd på meg selv.. Har fryktelig vondt i ryggen nå![]()
Jeg ooooogÅååh, nå fikk jeg lyst på kake![]()
![]()
Har funnet en liggestilling som pleier å hjelpe, men har ikke høy nok rygg på sofaen til å få beina høyt nok... Prøver å bruke samboeren i stedeOff da.. du får prøve å finne en god liggestilling eller ta en varm dusj.. evnt en massasje..
Lyst på hele tiden jeg.. men siden jeg ikke spesifiserte butikk kommer vel sambo hjem med no annet.. han har bare vært på noen andre butikker å leita.. får dra å kjøpe imorra..
kan ta med en når vi skal ligge å duppe midtfjorsKom hit med den da vel!!!![]()

Det er godtBlir ingen butikk her. Men fant kokesjokolade i skuffen![]()
Har funnet en liggestilling som pleier å hjelpe, men har ikke høy nok rygg på sofaen til å få beina høyt nok... Prøver å bruke samboeren i stede![]()
*dyttekakeigjennomskjermen*Ååh.. nam! Send litt hit da
kan ta med en når vi skal ligge å duppe midtfjors![]()
![]()
hahaha det er sånn det er her når jeg har kusinene mine på besøk... Da må jeg skynde meg å få forma i ovnen før de spiser opp all røraBajs...
Jeg kan lage, men usikker på om jeg orker.. Men er nesten røra jeg ser mest frem til![]()
Vi har sovesofa....Legge seg i senga da![]()

Det er godtspiste det i går jeg.. Huff...
![]()