Tror egentlig det er vanskelig å lage en babybutikk uten at det er noe font derDet skal jeg gjøre. Skal dra dit i 19 tiden. Spent på om det er noe fint.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror egentlig det er vanskelig å lage en babybutikk uten at det er noe font derDet skal jeg gjøre. Skal dra dit i 19 tiden. Spent på om det er noe fint.
Har noen innlegg igjen for å være ajur i dag. Men det kan man jo bli om en skravler littEtter mine beregninger så har jeg nå passert 1.000 innlegg nå, bare 500 igjen
Ja tror jeg også. Må være flink og reise rundt og hvise frem produktene sine. Er noe pomp delux eller hva det heter hun skal selge mener jegTror egentlig det er vanskelig å lage en babybutikk uten at det er noe font der![]()
Men det viktigste er ikke om man er ajour i dag, men at man klarer 1.500 før 1. mars.Har noen innlegg igjen for å være ajur i dag. Men det kan man jo bli om en skravler litt![]()
Jepp... men har mange dager med fri og mulighet til å skravleMen det viktigste er ikke om man er ajour i dag, men at man klarer 1.500 før 1. mars.
Har ligget veldig mye lenger bak enn du gjør med mindre igjen av måneden før og likevel klart det
Veldig farlig navn på et merke for dyslektikere..Ja tror jeg også. Må være flink og reise rundt og hvise frem produktene sine. Er noe pomp delux eller hva det heter hun skal selge mener jeg
absolutt.. Første gang jeg møtte Kengu.. håper ikke det blir siste![]()
Veldig farlig navn på et merke for dyslektikere..
Leste pRomp delux
Pomp delux har forresten mye fint
http://www.pompdelux.com/nb_NO/
Jeg leser mye feil når det er på skjermerTrenger ikke være dysletiker for å lese det feil![]()
Jeg leser mye feil når det er på skjermer(mobil, pc++) men ikke pā papir.
Hvilke type signatur er det du skal ha?Heisann.. nettopp tilbake fra dagens runde til naboene.. en jeg må tilbake om med håp om endelig signatur - ellers har vi fått signatur av alle..slit asså.. har noen merkelige naboer!
Nabovarsel på byggesøknadenHvilke type signatur er det du skal ha?
Nysgjerrig nå![]()
Så bra! Håper du får den siste veldig snartHeisann.. nettopp tilbake fra dagens runde til naboene.. en jeg må tilbake om med håp om endelig signatur - ellers har vi fått signatur av alle..slit asså.. har noen merkelige naboer! Hva skjer her?
Vi får se.. har levert det ut nå da, så er maks 2 uker til vi kan sende søknaden (frist for merknader fra naboer).. og det er liksom en som bor bak oss (som ikke engang ser endringene) som ikke har signert... satser på at han gjør det når han har sett igjennom papirene..Så bra! Håper du får den siste veldig snartenkelte er sære..
Spørs detJa, lettere på skjerm faktisk. Lurer på om det har noe med lyset og bakgrunnen å gjøre?![]()
Skrev nettopp en sms til samboern som er hos frisøren om at jeg ønsket meg napolionskakeHva gjør dere i kveld da![]()