Felles skravle 2015

Da gir du han en frist.. det han ikke har gått igjennom innen et par dager blir kastet ;-)

Mat kastet:o haha
Har visst vært mus inni skapet mitt og kost seg med mel...:/

Den siste har jeg prøvd, også sier han at han skal gå gjennom og kaste, men det skjer ikke...haha
Høres fryktelig kjent ut.
Overraskende nok begynte ikke mannen å stille spørsmål når jeg hev ekstremt mye her om dagen

Sette opp musefeller? :D hehe

Godt det ikke bare er her da. Har tenkt et oar ganger på at jeg bare skal kaste, men tør ikke:p men kanskje det ikke er så farlig allikevel:)
Tror egentlig det er litt slik over alt.
Mannen er ekstrem til tider, men tror han begynner å innse at det ikke nytter.
Han sa han hadde klødd i fingrene etter å gå gjennom hva jeg hadde kastet, men lot være noe jeg er glad for.

Vi får se hva som skjer når jeg fortsetter, men det er ikke i dag....
I dag tar jeg meg fri :)

Tror egentlig det er litt slik over alt.
Mannen er ekstrem til tider, men tror han begynner å innse at det ikke nytter.
Han sa han hadde klødd i fingrene etter å gå gjennom hva jeg hadde kastet, men lot være noe jeg er glad for.

Vi får se hva som skjer når jeg fortsetter, men det er ikke i dag....
I dag tar jeg meg fri :)

Kan jo ikke bare fortsette å samle opp heller. Hehe

Begynte litt nå da, og må nok erstatte noen esker med plastbokser tror jeg...musa har vært flere steder:o

Off jeg sovnet i 1,5 time jeg :P drømte at prinsessa var en prins isteden. Og jeg fikk ikke se han før mange dager etterpå :(

Gjett hvem som ikke har sovet på dagen i dag :D blir sikkert lett å sove i kveld.

Nå ligger jeg sammenkrøllet med luftsmerter... Hurra..

Haha uff, må være fælt !! Så lo av alle av meg. Mamma lurte på om jeg var flau, siden alle visste at det var jente :p
Det er rart hvordan det er med gravid drømmer.
De er ofte helt sprø :schocked028
Har ikke vært så plaget av det i dette svangerskapet, men var det forrige gang, syns ikke det var noe morsomt

Back
Topp