Felles skravle 2015

Er det stor forskjell på kjørelengde og? Syns liksom det er så veldig stor forskjell på det rundt omkring.
Jeg har hatt samme selskap siden jeg begynte å kjøre, og ingen gidder å prøve og selge meg noe annet...
Men hører at det er så stor forskjell på den biten stort sett. Her er det nesten ikke forskjell i det hele tatt.
Jeg tror en av de store forskjellene vil være drivstoff.
Dersom vi kjøpe ny vil vi bruke den lille til og fra jobben (ca 30 km hver vei), og jeg vil ha den store her hjemme siden den vil bruke mer drivstoff og har bedre plass til barnevogn og slikt, så kommer til å spare inn noe der også.

Vi før se hva det blir til

Jeg tror en av de store forskjellene vil være drivstoff.
Dersom vi kjøpe ny vil vi bruke den lille til og fra jobben (ca 30 km hver vei), og jeg vil ha den store her hjemme siden den vil bruke mer drivstoff og har bedre plass til barnevogn og slikt, så kommer til å spare inn noe der også.

Vi før se hva det blir til
Har dere sett på noe dere kunne tenkt dere da? :)

Sitter og venter på å ta blodprøver nå (svangerskapskløe), men de vet ikke hvilke prøver det er..? Snskket med dem i går liksom spurte om jeg måtte ha med noe, men neida, de visste hva de skulle gjøre.. Så nå må jeg sitte og vente til legen kan presse meg inn, noe som kan ta litt tid.. Pluss at jeg ikke har spist frokost da det var lurest å ta prøven på tom mage.. Kvalm nå kjenner jeg.. :/

Sitter og venter på å ta blodprøver nå (svangerskapskløe), men de vet ikke hvilke prøver det er..? Snskket med dem i går liksom spurte om jeg måtte ha med noe, men neida, de visste hva de skulle gjøre.. Så nå må jeg sitte og vente til legen kan presse meg inn, noe som kan ta litt tid.. Pluss at jeg ikke har spist frokost da det var lurest å ta prøven på tom mage.. Kvalm nå kjenner jeg.. :/
Off! Håper det går raskt! Kjedelig å vente, spesielt på tom mage!

Da har jeg fått på meg ulltøy og manner meg ut en litt lengre tur i snøværet med vofsen.. han gleder seg iaf :-) får se hvor langt jeg kommer før jeg må snu ;-) snakkes senere!

Aner ikke hvor jeg skal gjøre av rotet mitt:o hjeeelp!!! Hehe

Back
Topp