Ja ! Men senga er så godJa, det er jo bare å dra heller før enn siden!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja ! Men senga er så godJa, det er jo bare å dra heller før enn siden!
HeheEndte med å stå opp, lage meg frokost og sette det på jeg og![]()
Jeg tror en av de store forskjellene vil være drivstoff.Er det stor forskjell på kjørelengde og? Syns liksom det er så veldig stor forskjell på det rundt omkring.
Jeg har hatt samme selskap siden jeg begynte å kjøre, og ingen gidder å prøve og selge meg noe annet...
Men hører at det er så stor forskjell på den biten stort sett. Her er det nesten ikke forskjell i det hele tatt.
Hehehe.. i know! Skal lage meg en kopp med solbærtoddy før jeg skal få på meg no annet enn den deilige morgenkåpaJa ! Men senga er så god![]()
Jeg har lyst til å sove litt til jegHehehe.. i know! Skal lage meg en kopp med solbærtoddy før jeg skal få på meg no annet enn den deilige morgenkåpa
Har dere sett på noe dere kunne tenkt dere da?Jeg tror en av de store forskjellene vil være drivstoff.
Dersom vi kjøpe ny vil vi bruke den lille til og fra jobben (ca 30 km hver vei), og jeg vil ha den store her hjemme siden den vil bruke mer drivstoff og har bedre plass til barnevogn og slikt, så kommer til å spare inn noe der også.
Vi før se hva det blir til
Ikke sett noe seriøst ende.Har dere sett på noe dere kunne tenkt dere da?![]()
Og der kom halsbrannen, ja..
Off! Håper det går raskt! Kjedelig å vente, spesielt på tom mage!Sitter og venter på å ta blodprøver nå (svangerskapskløe), men de vet ikke hvilke prøver det er..? Snskket med dem i går liksom spurte om jeg måtte ha med noe, men neida, de visste hva de skulle gjøre.. Så nå må jeg sitte og vente til legen kan presse meg inn, noe som kan ta litt tid.. Pluss at jeg ikke har spist frokost da det var lurest å ta prøven på tom mage.. Kvalm nå kjenner jeg.. :/
Off! Håper det går raskt! Kjedelig å vente, spesielt på tom mage!
JaFår satse på det! Får hive innpå med no suppe, solbærtoddy eller te.. noe som lindrer litt! Og satse på det beste!
God turDa har jeg fått på meg ulltøy og manner meg ut en litt lengre tur i snøværet med vofsen.. han gleder seg iaffår se hvor langt jeg kommer før jeg må snu ;-) snakkes senere!
Får komme meg i butikken jeg daDa har jeg fått på meg ulltøy og manner meg ut en litt lengre tur i snøværet med vofsen.. han gleder seg iaffår se hvor langt jeg kommer før jeg må snu ;-) snakkes senere!
Han koser seg.. ble ikke helt til sætra - måtte snu når det ble for ille med bekken og kynnereGod tur![]()
FlinkFår komme meg i butikken jeg da
Oppbevaringsbokser???Aner ikke hvor jeg skal gjøre av rotet mitthjeeelp!!! Hehe
Men hvor skal jeg ha dem hen???Oppbevaringsbokser???