Felles skravle 2015

Uff :( skulle dratt for deg hvis jeg hadde bodd nærmere
Nei, nei, nei..
Det var ikke slik ment..
Er ingenting jeg egentlig trenger.
Har blitt veldig flink til å planlegge.
Er egentlig veldig glad for å slippe de dagene jeg er hjemme her alene.

Sitter i bilen nå. Er heldigvis ikke så tungestell igjen. Har ei etter matpausen bare. Har gruet meg til den siden jeg så lista mi i dagtidlig.

Bra det da. Og greit med litt avveksling i bilen kanskje? :)
Har du mange stell på en dag da?

Sitter i bilen nå. Er heldigvis ikke så tungestell igjen. Har ei etter matpausen bare. Har gruet meg til den siden jeg så lista mi i dagtidlig.
Hjemmesykepleien? Lykke til med siste stell! Men er vel en pause før det da..

God morgen!

Nå sitter jeg i sofaen og spiser lollipop! Har vondt i hals og bihulene :( samboeren er også hjemme i dag..

Bra det da. Og greit med litt avveksling i bilen kanskje? :)
Har du mange stell på en dag da?
1 til før pausen. Utenom har jeg bare å dele ut medisiner. Er jo helt greit. Men reagerer litt på lukter de har hjemme i dag... måtte nesten slutte å puste i sted da det luktet tørrfisk, sp jeg ikke skulle spy.

God morgen!

Nå sitter jeg i sofaen og spiser lollipop! Har vondt i hals og bihulene :( samboeren er også hjemme i dag..
God morgen! Det hørtes godt ut med lollipopp, men ikke med sår hals :-(

Så deilig å slippe å tenke på lån da:)
Har dere dyr forsikring eller?
Husker ikke helt hva vi betaler, tror det ikke er så ille.
Den bilen vi har nå er relativt stor, og har en kasko+ forsikring fordi vi er helt avhengig av den.
Dersom jeg kjøper en bil til vil det bli en liten og mye billigere bil med bare vanlig kasko, så forsikringen av den vil være mye lavere enn det vi betaler nå. Den vil også bruke mindre drivstopp enn den andre

Det var veldig godt :D ja, den er ikke så god.. Håper det er kortvarig :)
Får satse på det! Får hive innpå med no suppe, solbærtoddy eller te.. noe som lindrer litt! Og satse på det beste!

1 til før pausen. Utenom har jeg bare å dele ut medisiner. Er jo helt greit. Men reagerer litt på lukter de har hjemme i dag... måtte nesten slutte å puste i sted da det luktet tørrfisk, sp jeg ikke skulle spy.

Ja, den luktesansen kan være et herk:p hehe
Legen min nevnte at det nye nå er at luktesansen ikke blir bedre under graviditet:o hehe
Hun var ikke helt enig selv da...:p

Husker ikke helt hva vi betaler, tror det ikke er så ille.
Den bilen vi har nå er relativt stor, og har en kasko+ forsikring fordi vi er helt avhengig av den.
Dersom jeg kjøper en bil til vil det bli en liten og mye billigere bil med bare vanlig kasko, så forsikringen av den vil være mye lavere enn det vi betaler nå. Den vil også bruke mindre drivstopp enn den andre

Er det stor forskjell på kjørelengde og? Syns liksom det er så veldig stor forskjell på det rundt omkring.
Jeg har hatt samme selskap siden jeg begynte å kjøre, og ingen gidder å prøve og selge meg noe annet...
Men hører at det er så stor forskjell på den biten stort sett. Her er det nesten ikke forskjell i det hele tatt.

Back
Topp