Nei, nei, nei..Uffskulle dratt for deg hvis jeg hadde bodd nærmere
Det var ikke slik ment..
Er ingenting jeg egentlig trenger.
Har blitt veldig flink til å planlegge.
Er egentlig veldig glad for å slippe de dagene jeg er hjemme her alene.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, nei, nei..Uffskulle dratt for deg hvis jeg hadde bodd nærmere
JaOff.. nei.. det er et ork ;-)
Sitter i bilen nå. Er heldigvis ikke så tungestell igjen. Har ei etter matpausen bare. Har gruet meg til den siden jeg så lista mi i dagtidlig.Kan du ikke sette deg ned litt da?
Ikke noe særlig om du brått begynner å kaste opp:/
Ja, det er jo bare å dra heller før enn siden!Jamen blir jo kvalm hvis ikke
Nja...Jepp.. veldig kjekt, men samtidig dyrt...
Sitter i bilen nå. Er heldigvis ikke så tungestell igjen. Har ei etter matpausen bare. Har gruet meg til den siden jeg så lista mi i dagtidlig.
Hjemmesykepleien? Lykke til med siste stell! Men er vel en pause før det da..Sitter i bilen nå. Er heldigvis ikke så tungestell igjen. Har ei etter matpausen bare. Har gruet meg til den siden jeg så lista mi i dagtidlig.
Nja...
Drivstoff, årsavgift, forsikring.
Trenger ikke billån
1 til før pausen. Utenom har jeg bare å dele ut medisiner. Er jo helt greit. Men reagerer litt på lukter de har hjemme i dag... måtte nesten slutte å puste i sted da det luktet tørrfisk, sp jeg ikke skulle spy.Bra det da. Og greit med litt avveksling i bilen kanskje?
Har du mange stell på en dag da?
God morgen! Det hørtes godt ut med lollipopp, men ikke med sår hals :-(God morgen!
Nå sitter jeg i sofaen og spiser lollipop! Har vondt i hals og bihulenesamboeren er også hjemme i dag..
Husker ikke helt hva vi betaler, tror det ikke er så ille.Så deilig å slippe å tenke på lån da
Har dere dyr forsikring eller?
Det var veldig godtGod morgen! Det hørtes godt ut med lollipopp, men ikke med sår hals :-(
Får satse på det! Får hive innpå med no suppe, solbærtoddy eller te.. noe som lindrer litt! Og satse på det beste!Det var veldig godtja, den er ikke så god.. Håper det er kortvarig
![]()
Jeg ligger i senga og ser fødeavdelingen vertfall![]()
Endte med å stå opp, lage meg frokost og sette det på jeg ogFødeavdelingen på tv.. sitter i morgenkåpa![]()
1 til før pausen. Utenom har jeg bare å dele ut medisiner. Er jo helt greit. Men reagerer litt på lukter de har hjemme i dag... måtte nesten slutte å puste i sted da det luktet tørrfisk, sp jeg ikke skulle spy.
Jepp. Blir litt opphold før det ja.Hjemmesykepleien? Lykke til med siste stell! Men er vel en pause før det da..
Hehe... føler jeg lukter alle lukter i dagJa, den luktesansen kan være et herkhehe
Legen min nevnte at det nye nå er at luktesansen ikke blir bedre under graviditethehe
Hun var ikke helt enig selv da...![]()
Husker ikke helt hva vi betaler, tror det ikke er så ille.
Den bilen vi har nå er relativt stor, og har en kasko+ forsikring fordi vi er helt avhengig av den.
Dersom jeg kjøper en bil til vil det bli en liten og mye billigere bil med bare vanlig kasko, så forsikringen av den vil være mye lavere enn det vi betaler nå. Den vil også bruke mindre drivstopp enn den andre