Felles skravle 2015

Åå.. nyt det :-D men ikke press deg alt for mye i dag da!
Ingen planer om det.
Gjør jeg det blir det bare vondt i morgen.
Har litt småting jeg skulle ha gjort, men det er det.

Grunnen til jeg stod opp kl 6 var siden jeg skulle hjelpe mannen med barna.
Vurderer faktisk sterkt om jeg kanskje skal legge meg igjen og bare nyte dagen

Ingen planer om det.
Gjør jeg det blir det bare vondt i morgen.
Har litt småting jeg skulle ha gjort, men det er det.

Grunnen til jeg stod opp kl 6 var siden jeg skulle hjelpe mannen med barna.
Vurderer faktisk sterkt om jeg kanskje skal legge meg igjen og bare nyte dagen
Hvis du føler for å legge deg igjen, så gjør du jo det :-) jeg står nok opp nå.. har jeg våknet, får jeg nok ikke sove igjen.. men føler meg ganske uthvilt da! :-)

God morgen:D
Våknet med småvondt i hodet i dag:( håper det går over fort så jeg får gjort noe fornuftig:)

Dere skal i dag da?

Våknet med småvondt i hodet i dag:( håper det går over fort så jeg får gjort noe fornuftig:)

Dere skal i dag da?
Uff da, ikke morsomt med vondt i hodet, masse god bedring.

Hmmm, planer for dagen..
Tja, slappe av, gjøre ferdig det siste på soveplassen til babyen, vaske litt klær, netflix.....

Uff da, ikke morsomt med vondt i hodet, masse god bedring.

Hmmm, planer for dagen..
Tja, slappe av, gjøre ferdig det siste på soveplassen til babyen, vaske litt klær, netflix.....

Takk:) kjennes ut som jeg har sovet litt dårlig egentlig, merker det i nakken og, så da pleier det som regel å gå over etterhvert heldigvis:)

Har du mye igjen på soveplassen da? :)

Dere skal i dag da?
God morgen! Ser an været og formen.. enten rydde litt i kjellern eller gå en litt lengre tur med vofsen :-) vurderer/klør i fingrene etter å vaske litt babyutstyr og få alt i orden der også, selv om jeg synes det er veldig tidlig..

Takk:) kjennes ut som jeg har sovet litt dårlig egentlig, merker det i nakken og, så da pleier det som regel å gå over etterhvert heldigvis:)

Har du mye igjen på soveplassen da? :)
Ikke mye i det hele tatt.
Bare litt støvsuging og vasking av gulvet, og det tar ikke lange tiden da gulvet er helt tomt.
Har et par andre ting jeg ønsker å få gjort også, men gidder ikke å presse meg til noe som helst i dag.
Tenker jeg tar litt nå og litt da over i dag og i morgen.

God morgen! Ser an været og formen.. enten rydde litt i kjellern eller gå en litt lengre tur med vofsen :-) vurderer/klør i fingrene etter å vaske litt babyutstyr og få alt i orden der også, selv om jeg synes det er veldig tidlig..

Lyst til å gjøre noe babyting her og, men her er det ihvertfall tidlig:p hehe

Nettopp fortalt på treninga at jeg er gravid jo:o haha

Lyst til å gjøre noe babyting her og, men her er det ihvertfall tidlig:p hehe

Nettopp fortalt på treninga at jeg er gravid jo:o haha
Hehe.. ja, det er rart med det.. jeg har egentlig klart å holde meg veldig unna til nå, men iom vi kanskje setter bort tørketrommelen en periode fra mars, så tenker jeg nå det hadde vært greit å få gjort litt før det :-) og etter den tanken var tenkt ble jeg plutselig veldig ivrig..

Så greit å få fortalt det.. bare positive tilbakemeldinger?

Hehe.. ja, det er rart med det.. jeg har egentlig klart å holde meg veldig unna til nå, men iom vi kanskje setter bort tørketrommelen en periode fra mars, så tenker jeg nå det hadde vært greit å få gjort litt før det :-) og etter den tanken var tenkt ble jeg plutselig veldig ivrig..

Så greit å få fortalt det.. bare positive tilbakemeldinger?

Er jo ikke så lenge igjen for din del nå da;)
Også er det jo greit å ha litt å pusle med:)

Jada, absolutt positivt:)
Var ikke der da det ble sagt til seniorpartiet, men barna syntes det var veldig stas. De er fra 6-8 år ♡ En som ikke trodde på meg da, siden han ikke så en babymage:p hehe
Trener jo i ganske vide drakter, så syns ikke så godt:p
Var derimot en mor som spurte meg da. Har snakket en del med henne og hun har vært der mye så hun la merke til at jeg hadde lagt på meg en del;) hihi

Er jo ikke så lenge igjen for din del nå da;)
Også er det jo greit å ha litt å pusle med:)

Jada, absolutt positivt:)
Var ikke der da det ble sagt til seniorpartiet, men barna syntes det var veldig stas. De er fra 6-8 år ♡ En som ikke trodde på meg da, siden han ikke så en babymage:p hehe
Trener jo i ganske vide drakter, så syns ikke så godt:p
Var derimot en mor som spurte meg da. Har snakket en del med henne og hun har vært der mye så hun la merke til at jeg hadde lagt på meg en del;) hihi
Hehehe.. så bra da :-)

Oi.. her snør det! :-O Blir i alle fall fødeavd her før jeg går ut.. fikk jakke igår av ei venninne.. litt stor, slik at den skal passe :-) den må nok testes ut...

Ikke mye i det hele tatt.
Bare litt støvsuging og vasking av gulvet, og det tar ikke lange tiden da gulvet er helt tomt.
Har et par andre ting jeg ønsker å få gjort også, men gidder ikke å presse meg til noe som helst i dag.
Tenker jeg tar litt nå og litt da over i dag og i morgen.

Nei, da er det ikke mye:)
Viktig å ikke presse seg for hardt. Hvordan går det med bekkenet i dag da?

Back
Topp