God morgen! Det høres kjempekoselig ut!Ja har alltid planer at det skal bli en flott dag. I dag skal jeg på tur med treåringene i barnehagen og det er så koselig. Vi skal tenne bål og kose oss![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen! Det høres kjempekoselig ut!Ja har alltid planer at det skal bli en flott dag. I dag skal jeg på tur med treåringene i barnehagen og det er så koselig. Vi skal tenne bål og kose oss![]()
Ja ikke sant ! Men koselig daGod morgen! Nå våkna jeg.. kl ble vel 2 før vinla oss igår... sånn er det når man begynner å snakke med sambo om oppdragelse og fremtiden![]()
Ja, var en fin prat.. vi er foreløpig veldig enige iafJa ikke sant ! Men koselig da![]()
Det gjer eg stort sett jaJa for det mestedu da ?
Hehe.. så bra da! :-D blir spennende! Håper det har god effekt på deg!God morgenda var jeg hjemme fra legen igjen, med henvisning og diagnose bekkenløsning, så da er det bare å melde seg på varmtvannstrening da
Legen visste ikke at de hadde det i fylket engang![]()
Håper det hjelp med varmtvannstrening for deg. Eg syns i alle fall det var himmelsk då eg gjekk på detGod morgenda var jeg hjemme fra legen igjen, med henvisning og diagnose bekkenløsning, så da er det bare å melde seg på varmtvannstrening da
God morgen.
Trøtt. Skikkelig trøtt
God morgen.
Trøtt som en dupp etter enda en natt med alt for lite søvn
Håper dagen på jobb går fort
God morgenjeg er faktisk våken
Hehe
Hei og hopp.God morgon allehar alle planar om ein flott dag?
Rart ikke legen viste det. Men godt du nå har fått det på papiret da.God morgenda var jeg hjemme fra legen igjen, med henvisning og diagnose bekkenløsning, så da er det bare å melde seg på varmtvannstrening da
Hehe.. så bra da! :-D blir spennende! Håper det har god effekt på deg!
Håper det hjelp med varmtvannstrening for deg. Eg syns i alle fall det var himmelsk då eg gjekk på det![]()
Så kjekt! Skal du gå ein gong i veka?Håper jeg det gjør og
Første trening til fredag alleredeweee
![]()
Rart ikke legen viste det. Men godt du nå har fått det på papiret da.
Så kjekt! Skal du gå ein gong i veka?
Det hadde nok hvert en fordel ja. Med. Mindre du vil bade i nettoen.Fant ikke så mange alternativer da jeg søkte på det, så er vel ikke så mange som har funnet det ut selv heller da
Var ihvertfall ikke lang ventetid heldigvis, så til fredag skal jeg bade
Kanskje jeg må kjøpe meg en badedrakt...![]()
God morgenGod morgenda var jeg hjemme fra legen igjen, med henvisning og diagnose bekkenløsning, så da er det bare å melde seg på varmtvannstrening da
Så flott! Greit å ha noen faste aktiviteter ila uka også!Håper jeg det gjør og
Første trening til fredag alleredeweee
![]()
Jøss og jeg er som er våkenHei og hopp.
Ligger faktisk i senga ennå til en forandring. Prøver å psyke meg opp til å gå i dusjen![]()
Hahaha, tror jeg står over. Har jo bikini, men vet ikke om den passerDet hadde nok hvert en fordel ja. Med. Mindre du vil bade i nettoen.![]()
God morgenså kjedelig
![]()
Så flott! Greit å ha noen faste aktiviteter ila uka også!