Peppercat
Gift med forumet
God natt, sov godtTar kvelden jeg,får ikke svart dere uanset
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God natt, sov godtTar kvelden jeg,får ikke svart dere uanset
Ja det var jo om meghahaha skjønner deg godt... Men ser jo på antall likes du har gitt ut at du har lest litthehehehe
Og la meg gjette..Vi var på privat ul og han kunne fortelle om et par som hadde tre barn, ble med et uhell gravid igjen og tenkte: jaja, det går vel bra med fire. Kom på ul og ventet trillinger.
Haha, skjønner det godthva har du gjort i kveld?
![]()
Har shoppa på Ebay og vært på kjøretur med en vennineDet skjønner jeg utrolig godt
Hva har du gjort i kveld?
Ånei!Vi var på privat ul og han kunne fortelle om et par som hadde tre barn, ble med et uhell gravid igjen og tenkte: jaja, det går vel bra med fire. Kom på ul og ventet trillinger.
oij.. ja det hadde hvert noe å komme hjem medJabare redd for at det er fler, en kollega drømte at jeg var gravid med trillinger for ca et år siden
![]()
Hehe, du bare skum leser etter deg selvJa det var jo om megresten er ikke noe interessant
høhø
Det må være så fælt når man venter 1Jabare redd for at det er fler, en kollega drømte at jeg var gravid med trillinger for ca et år siden
![]()
Ser på serie og spist lollipopHar shoppa på Ebay og vært på kjøretur med en venninedere da ?
Ja må jo se hva som blir sagtHehe, du bare skum leser etter deg selv![]()
Lollipop har jeg også spistSer på serie og spist lollipop![]()
Haha, jaoij.. ja det hadde hvert noe å komme hjem med![]()
Jepp, de var noe stresset og i sjokk.Og la meg gjette..
Panikk!!
Satser på at dette bare er enDet må være så fælt når man venter 1![]()
hahahhahaha du er herlig da!Ja det var jo om megresten er ikke noe interessant
høhø
Jeg tror de måtte lagt meg innÅnei!tror jeg hadde falt sammen da gitt..
Stemmer det, så jo bilde! Men din er bedre enn minLollipop har jeg også spist![]()
Ja håper vel detSatser på at dette bare er en![]()
Meg og...Jeg tror de måtte lagt meg inn