Jepp... ikke så mye liv nei.. trøtt og sliten jeg.. vurderer å legge meg.. men redd for at jeg bare våkner enda tidligere imorraHvertfall når der ganske stille her inne.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp... ikke så mye liv nei.. trøtt og sliten jeg.. vurderer å legge meg.. men redd for at jeg bare våkner enda tidligere imorraHvertfall når der ganske stille her inne.
Hvor mange har du?Men nå har jeg nesten ikke skravlet i helgen, og du ligger langt over meg.
Kunne godt ha tenkt meg å ligget litt lengre oppe på listen sånn for sikkerhetsskyld
Det er akkurat det.
Det farligste fettet er det som legger seg i blodårene og rundt organene, og det kan man også ha når man ser tynn ut på utsiden.
Var veldig lite liv her ja. Menen skal se det blir mye liv onsdag , torsdag og fredaag når jeg ikke kanJepp... ikke så mye liv nei.. trøtt og sliten jeg.. vurderer å legge meg.. men redd for at jeg bare våkner enda tidligere imorra
Nei ikke ennå, men må finn frem skiklær til i morgen..
hmmm, du får stille noen spørsmål å få skravla i gangSpørs vel, er en stnd siden forrige oppdatering og med bare ca 30 innlegg siden det, skal det litt til at jeg får 40 før leggetid
Neste oppdatering er vel om en ca 20 minutter.Spørs vel, er en stnd siden forrige oppdatering og med bare ca 30 innlegg siden det, skal det litt til at jeg får 40 før leggetid
Hadde 670 på forrige oppdateringHvor mange har du?
Skravlet lite i helgen jeg også.
Har kun i morgen kved å skravle på jeg nå da..
Hvilken???Jeg ser på ny serie som jeg er blitt ganske hekta påderfor lite skravling herfra
![]()
enig i det ja... kjedelig egentligGjør virkelig ikke det nei, hverken på mornigen eller kvelden i dag har det vært ye liv.
Hvilken serie er det?Jeg ser på ny serie som jeg er blitt ganske hekta påderfor lite skravling herfra
![]()
FringeHvilken???
er vel ikke lenge til neste oppdatering nåHadde 670 på forrige oppdatering
Hmm.. kanskje... vanskelig å forutse.. men er jo mye igjen av måneden da!Var veldig lite liv her ja. Menen skal se det blir mye liv onsdag , torsdag og fredaag når jeg ikke kan
Har jeg ikke hørt om.Fringe![]()
Må innrømme jeg sitter å små ler nåenig i det ja... kjedelig egentlig![]()
Må få med meg den før jeg legger meg.. du hadde fri imorra og, sant?Neste oppdatering er vel om en ca 20 minutter.
Kan ikke lover jeg er her for å ta den da selv om jeg er litt spent om jeg har klart å klatre litt, eller om jeg fremdeles ligger på 13. plass som jeg har gjort i 3 dager eller noe slikt
Det er sant.. kanskje det er vi som er slække i dag bareMå innrømme jeg sitter å små ler nå
Her er vi flere som sitter og klager over litt lite liv her i kveld når vi egentlig bare har oss selv å takke.
Vi har vær mange nok til å lage liv...
Ser på fringeHvilken serie er det?