Felles skravle 2015

Hvertfall når der ganske stille her inne.
Jepp... ikke så mye liv nei.. trøtt og sliten jeg.. vurderer å legge meg.. men redd for at jeg bare våkner enda tidligere imorra

Det er akkurat det.
Det farligste fettet er det som legger seg i blodårene og rundt organene, og det kan man også ha når man ser tynn ut på utsiden.

Nettopp. Er mange sunne mennesker som allikevel er overvektige.
Skjønner meg ikke pp den BMI bruken heller jeg da. Den er jo bare teit. Skjønner ikke at det er lov å bruke den til noe som helst annet enn en liten veiledning.

Jepp... ikke så mye liv nei.. trøtt og sliten jeg.. vurderer å legge meg.. men redd for at jeg bare våkner enda tidligere imorra
Var veldig lite liv her ja. Menen skal se det blir mye liv onsdag , torsdag og fredaag når jeg ikke kan

Spørs vel, er en stnd siden forrige oppdatering og med bare ca 30 innlegg siden det, skal det litt til at jeg får 40 før leggetid
Neste oppdatering er vel om en ca 20 minutter.
Kan ikke lover jeg er her for å ta den da selv om jeg er litt spent om jeg har klart å klatre litt, eller om jeg fremdeles ligger på 13. plass som jeg har gjort i 3 dager eller noe slikt

Var veldig lite liv her ja. Menen skal se det blir mye liv onsdag , torsdag og fredaag når jeg ikke kan
Hmm.. kanskje... vanskelig å forutse.. men er jo mye igjen av måneden da!

Neste oppdatering er vel om en ca 20 minutter.
Kan ikke lover jeg er her for å ta den da selv om jeg er litt spent om jeg har klart å klatre litt, eller om jeg fremdeles ligger på 13. plass som jeg har gjort i 3 dager eller noe slikt
Må få med meg den før jeg legger meg.. du hadde fri imorra og, sant?

Må innrømme jeg sitter å små ler nå :p

Her er vi flere som sitter og klager over litt lite liv her i kveld når vi egentlig bare har oss selv å takke.
Vi har vær mange nok til å lage liv...
Det er sant.. kanskje det er vi som er slække i dag bare :P

Back
Topp