Takk, ligger egentlig litt for langt unna men må bare prøve.Så spennende.
Masse lykke til, hvilken type jobb er det?
Pedagogisk medarbeider:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk, ligger egentlig litt for langt unna men må bare prøve.Så spennende.
Masse lykke til, hvilken type jobb er det?
Så spennende!! må ærlig innrømme at det var min favoritt avdeling da jeg jobbet i bhgPÅ småbarnsavdelign i barnehage![]()
Jaaa, savner virkelig å jobbe i barnhage kjenner jegSå utrolig koselig da
Denne reklamen på slankekrigen irriterer vettet av meg.
Det svarer på alle fordommer om overvektige folk.
Du ser deltageren i alle situasjoner propper i seg godter og usunne ting.
Dersom man er overvektig, må man liksom være slik.
Det blir sikkert kjempe kjekt. Elsker å jobbe i bhg.PÅ småbarnsavdelign i barnehage![]()
Ser heller ikke de programmene, men er ikke bestandig like lett å unngå reklamen.Ja selvfølgelig ingen andre grunner!!Liker ikke det programmet der i det hele tatt.
Skulle ønske det kunne være litt mer fokus på et sunt kosthold enn all den slankinga da, uansett vekt på forhånd. det kan da være mange andre grunner til at man er overvektig![]()
Samme som her da. Fantastisk å jobbe med de småSå spennende!! må ærlig innrømme at det var min favoritt avdeling da jeg jobbet i bhg
Da var du 21??oij.. det er lenge..
siden hun var 14 eller 15..![]()
Mange mener er at det ikke er noen annen grunn enn at man spiser for mye mat eller godteri dessverre.Ja selvfølgelig ingen andre grunner!!Liker ikke det programmet der i det hele tatt.
Skulle ønske det kunne være litt mer fokus på et sunt kosthold enn all den slankinga da, uansett vekt på forhånd. det kan da være mange andre grunner til at man er overvektig![]()
ja det er helt fantastisk.. De små gir meg så mye.. Å man får være med på så mange milepæler og endringer i livene dems. Den utrolige forskjellen de oppnår på ett bhg år.Samme som her da. Fantastisk å jobbe med de små

ja noe såntDa var du 21??
Ser heller ikke de programmene, men er ikke bestandig like lett å unngå reklamen.
Er overvektig selv, men med unntak av når jeg er gravid så spiser jeg veldig lite godter og usunn mat.
Har avtale med legen min om begynne å sjekke hormon balanse og slikt etter jeg er ferdig med baby.
Hvordan greide dere å få så god kontakt da??ja noe sånthahaha
Mange mener er at det ikke er noen annen grunn enn at man spiser for mye mat eller godteri dessverre.
Jaaa, helt fantastisk. Tenk å få være med og forme debittesmå barnaja det er helt fantastisk.. De små gir meg så mye.. Å man får være med på så mange milepæler og endringer i livene dems. Den utrolige forskjellen de oppnår på ett bhg år.
Å det å sitte på gulvet med dem når de kommer krypende opp i fanget ditt for å vise frem den leken de har funnet å leke med![]()
Altfor mange teite leger som mener det også . Synd i grunnFullt klar over at mange mener det, men det burde jo være et helt annet fokus på det. Fra leger osv, som faktisk vet at dette ikke stemmer.
Lang historie kort. Hun hang veldig mye i kiosken til venninnen min. Hun trengte litt veiledning og støtte. Så jeg og venninnen min "tok henne under våre vinger" på en måte.Hvordan greide dere å få så god kontakt da??
Koselig. Så bra for henne og helt sikkert deg.Lang historie kort. Hun hang veldig mye i kiosken til venninnen min. Hun trengte litt veiledning og støtte. Så jeg og venninnen min "tok henne under våre vinger" på en måte.
Å slik begynte ett langvarig vennskap.
ja! Den beste jobben helt klart.. man glemmer fort bleieskift og legging når man skal beskrive hvordan det er å jobbe med småbarn. Det er så mye annet som veier opp for det!Jaaa, helt fantastisk. Tenk å få være med og forme debittesmå barna![]()