Felles skravle 2015

Denne reklamen på slankekrigen irriterer vettet av meg.
Det svarer på alle fordommer om overvektige folk.

Du ser deltageren i alle situasjoner propper i seg godter og usunne ting.
Dersom man er overvektig, må man liksom være slik.

Ja selvfølgelig ingen andre grunner!!:rolleyes: Liker ikke det programmet der i det hele tatt.
Skulle ønske det kunne være litt mer fokus på et sunt kosthold enn all den slankinga da, uansett vekt på forhånd. det kan da være mange andre grunner til at man er overvektig :mad:

Ja selvfølgelig ingen andre grunner!!:rolleyes: Liker ikke det programmet der i det hele tatt.
Skulle ønske det kunne være litt mer fokus på et sunt kosthold enn all den slankinga da, uansett vekt på forhånd. det kan da være mange andre grunner til at man er overvektig :mad:
Ser heller ikke de programmene, men er ikke bestandig like lett å unngå reklamen.

Er overvektig selv, men med unntak av når jeg er gravid så spiser jeg veldig lite godter og usunn mat.
Har avtale med legen min om begynne å sjekke hormon balanse og slikt etter jeg er ferdig med baby.

Mange mener er at det ikke er noen annen grunn enn at man spiser for mye mat eller godteri dessverre.

Samme som her da. Fantastisk å jobbe med de små
ja det er helt fantastisk.. De små gir meg så mye.. Å man får være med på så mange milepæler og endringer i livene dems. Den utrolige forskjellen de oppnår på ett bhg år.
Å det å sitte på gulvet med dem når de kommer krypende opp i fanget ditt for å vise frem den leken de har funnet å leke med :love017

Ser heller ikke de programmene, men er ikke bestandig like lett å unngå reklamen.

Er overvektig selv, men med unntak av når jeg er gravid så spiser jeg veldig lite godter og usunn mat.
Har avtale med legen min om begynne å sjekke hormon balanse og slikt etter jeg er ferdig med baby.

Jeg er jo i motsatt ende, før jeg ble gravid ihvertfall, og kan stappe i meg hva som helst uten at det har noe å si på vekta. Ikke at jeg gjør det altså, men det er jo så mye mer enn hva man spiser som har noe å si. Synd det ikke kommer frem.skulle ikke vært lov å sende slike programmer:(

Mange mener er at det ikke er noen annen grunn enn at man spiser for mye mat eller godteri dessverre.

Fullt klar over at mange mener det, men det burde jo være et helt annet fokus på det. Fra leger osv, som faktisk vet at dette ikke stemmer.

ja det er helt fantastisk.. De små gir meg så mye.. Å man får være med på så mange milepæler og endringer i livene dems. Den utrolige forskjellen de oppnår på ett bhg år.
Å det å sitte på gulvet med dem når de kommer krypende opp i fanget ditt for å vise frem den leken de har funnet å leke med :love017
Jaaa, helt fantastisk. Tenk å få være med og forme debittesmå barna :)

Hvordan greide dere å få så god kontakt da??
Lang historie kort. Hun hang veldig mye i kiosken til venninnen min. Hun trengte litt veiledning og støtte. Så jeg og venninnen min "tok henne under våre vinger" på en måte.
Å slik begynte ett langvarig vennskap.

Lang historie kort. Hun hang veldig mye i kiosken til venninnen min. Hun trengte litt veiledning og støtte. Så jeg og venninnen min "tok henne under våre vinger" på en måte.
Å slik begynte ett langvarig vennskap.
Koselig. Så bra for henne og helt sikkert deg.

Jaaa, helt fantastisk. Tenk å få være med og forme debittesmå barna :)
ja! Den beste jobben helt klart.. man glemmer fort bleieskift og legging når man skal beskrive hvordan det er å jobbe med småbarn. Det er så mye annet som veier opp for det!

Back
Topp