Er helt vanlig i den alderen der detSyns det er blitt så ofte for tiden.. Hun starter med sutring og krangling fra pappaen setter nøkkelen i døra![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er helt vanlig i den alderen der detSyns det er blitt så ofte for tiden.. Hun starter med sutring og krangling fra pappaen setter nøkkelen i døra![]()
skjønner. Vi hadde det litt på samme måte her også.. Det skjer alt for ofte at mannen kommer hjem fra jobb etter Vesla sin legge tid..Nja... Har jo alltids mamma, men føler hun trenger litt tid med pappaen.. Får se hvordan formen er om to ukervil jo være med for har tenkt å fortelle om nr 2 til søstra til samboeren
![]()
Jepp! Og førskolelæreren takker det ekstremt dårlig for tidenÅ, trassalderen, ja.....
Tenker også vi trenger en ny nå etterhvert da den vi har er veldig sliten, men har lyst på stoffsofa, ikke sinn som vi har nå, og det må vente til man er ferdig med gulpeperioden.Det blir ikke, men jeg har lyst på. Har ikke råd til ny sofa nå dessverre
Jepp! Og førskolelæreren takker det ekstremt dårlig for tiden![]()
I noen år også kommer puberteten skrekk og gru hvis dette er en forvarsel på det.Er helt vanlig i den alderen der detet går over
har skinnsofa vi også, men to av putene er såslitt..Vil ha stoffsofa jeg også.Tenker også vi trenger en ny nå etterhvert da den vi har er veldig sliten, men har lyst på stoffsofa, ikke sinn som vi har nå, og det må vente til man er ferdig med gulpeperioden.
Skinn er fryktelig enkelt å tørke av
Kanskje jeg bare skal lage det om jeg klarer å komme meg opp av sofaenSamme her! Kaffe mocca <3
Er det jeg frykter her hjemme.Er er jenta 8 år og fortsatt i trassalderen![]()
Min var snill og medgjørlig han helt til han ble 7år..I noen år også kommer puberteten skrekk og gru hvis dette er en forvarsel på det.
Vurderer å kjøpe kaffimaskin slik jeg kan lage det hjemmeKanskje jeg bare skal lage det om jeg klarer å komme meg opp av sofaen![]()
Samme problem som oss med andre ord...har skinnsofa vi også, men to av putene er såslitt..Vil ha stoffsofa jeg også.
Nå er jeg i tillegg sykemeldt så har både hentet og levert. Og i tillegg var det kun jeg som var hjemme med henne den uka hun var syk.. Så ikke så rart egentlig.. Hun merker jo at jeg ikke er i form heller.. Bedrer seg nok snartskjønner. Vi hadde det litt på samme måte her også.. Det skjer alt for ofte at mannen kommer hjem fra jobb etter Vesla sin legge tid..
Noen ganger er hun rett og slett underernært på pappa..
Jupp, må bare ri ut stormen..Er helt vanlig i den alderen der detet går over
Hmmmm,mar en på snart fem som er veldig snill, man kanskje han bare lader oppMin var snill og medgjørlig han helt til han ble 7år..
Skjønner, jeg vil ha en 3 seter jeg og to stoler. ..Samme problem som oss med andre ord...
Vil også gjerne ha en hjørne sofa som går den andre veien av den vi har nå.
Den vi har nå passer i stuen der vi bodde får, men er feil vei i forhold til denne stuen
pappa og stemor har en sånn..Vi har en slik en
Vis vedlegget 102856
Lager den mocca? Eller har du sjokoladesaus og slik så du blander selv?Vi har en slik en
Vis vedlegget 102856
Det kommer nå litt an på hvilken type kaffebønner man putter i bak også, men det gir generelt sett et veldig bra resultetpappa og stemor har en sånn..Lager veldig god kaffe den der!