Felles skravle 2015

jeg har jo det, siden jeg ikke er hjemmme onsdag og torsdag og kommer hjem kun 30 min før de kommer fredag.Å så skulle jeg gjerne kjøpt ny sofa før den tid;)
Høres hektisk ut.
Hvor skal du kjøpe sofaen?
De gangene vi har kjøpt det har det vært leveringstid

jeg har jo det, siden jeg ikke er hjemmme onsdag og torsdag og kommer hjem kun 30 min før de kommer fredag.Å så skulle jeg gjerne kjøpt ny sofa før den tid;)
hahahaha du er jo like ille som meg jo! :P trodde ikke det fantes likesinnede :D

Endelig kveld!

De siste timene har jeg brukt på å krangle med ungen. Blir gal! Jeg ble kjempesur og gikk inn på badet og så kom hun dultende etter og sa unnskyld. Jeg spurte om å få en kos det fikk jeg ikke og så ville hun ikke pusse tenner. Da var det nok og gikk gikk ut av badet og signaliserte ganske tydelig at jeg ikke orket mer. heldigvis (og litt overraskende) tok pappaen over. Hørte han prøvde å godsnakke med ungen og sa at hun måtte høre på mamma osv <3 haha :D

Nå sover a :D uten middag da... For hun ville bare ha drikkeyoghurt og hun fikk ikke mer enn den hun allerede hadde fått...

Endelig kveld!

De siste timene har jeg brukt på å krangle med ungen. Blir gal! Jeg ble kjempesur og gikk inn på badet og så kom hun dultende etter og sa unnskyld. Jeg spurte om å få en kos det fikk jeg ikke og så ville hun ikke pusse tenner. Da var det nok og gikk gikk ut av badet og signaliserte ganske tydelig at jeg ikke orket mer. heldigvis (og litt overraskende) tok pappaen over. Hørte han prøvde å godsnakke med ungen og sa at hun måtte høre på mamma osv <3 haha :D

Nå sover a :D uten middag da... For hun ville bare ha drikkeyoghurt og hun fikk ikke mer enn den hun allerede hadde fått...
Det er sånn det er noen ganger.. Har hatt sånne kvelder her hjemme også..
Heldigvis er de av de sjeldne. som regel legger hun seg uten krangling.. tar bare uhyre lang tid noen ganger :P

Endelig kveld!

Vi har en sånn dag med jentungen, men her er det pappa som legger for tiden og han fikk nok i dag. Hun kan virkelig trekke oss opp.

Det er sånn det er noen ganger.. Har hatt sånne kvelder her hjemme også..
Heldigvis er de av de sjeldne. som regel legger hun seg uten krangling.. tar bare uhyre lang tid noen ganger :P
Syns det er blitt så ofte for tiden.. Hun starter med sutring og krangling fra pappaen setter nøkkelen i døra :(

Vi har en sånn dag med jentungen, men her er det pappa som legger for tiden og han fikk nok i dag. Hun kan virkelig trekke oss opp.
Vi bytter på legging fordi det tar så lang tid og jeg ønsker ikke å bruke hver kveld inne hos henne.. Og hun vil at bare jeg skal legge henne..

Blir 3 år i mai... Ligner alt for mye på mammaen sin... :p

Er frå ca 3 til 6 dei er verst har eg høyrt :P Spesielt om dei er lik mammen sin ;) :P

Vi bytter på legging fordi det tar så lang tid og jeg ønsker ikke å bruke hver kveld inne hos henne.. Og hun vil at bare jeg skal legge henne..
Hun høres veldig ut som min jente. Hun er så sta at vi bare kan ta goder fra henne og det er helt greit. Er en kamp hver kveld. De sover oppe og jeg sliter med å gå opp, så derfor blir det han som tar det nå. Men vi må finne en løsning, for hun kan ikke styre på sånn som dette lengre.

Endelig kveld!

Nesten godt å lese at det ikke bare er oss som har slike kvelder til tider.
Er utrolig slitsomt.

Er frå ca 3 til 6 dei er verst har eg høyrt :P Spesielt om dei er lik mammen sin ;) :P
Faren er jo stille som en mus, nesten så jeg glemmer at han er her noen ganger :p

I følge mamma får jeg som fortjent.... Jeg var nemlig ikke den letteste ungen jeg heller.. Må bare forhindre henne i å gjøre de samme rampestrekene som meg :p

• Liker
Reactions: EJ
Å så å forstå.
Drikker av en eller annen grunn bare kaffe på cafe, og da skal jeg ha kaffe mokka.
Elsker det

Egentlig litt rart at jeg ikke det her hjemme.
Har kaffe-maskin som maler kaffen for hver enkelte kopp, lager espresso og har melkesteemer.
En slags miniversjon av disse maskinene de har på kaffe-barer..
Samme her! Kaffe mocca <3

hahahaha. har du ikke noen som kan ta henne en natt eller to?
Nja... Har jo alltids mamma, men føler hun trenger litt tid med pappaen.. Får se hvordan formen er om to uker :) vil jo være med for har tenkt å fortelle om nr 2 til søstra til samboeren :)

Back
Topp