Men jeg har jo sagt til ham at jeg blir litt skuffet når han ikke i det hele tatt gjør noen ting..Skjønner! Er jo forskjellig det!
Forventer ikke frokost på sengen, 20 roser og gave. Men en liten ting hadde hvert koselig selvfølgelig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men jeg har jo sagt til ham at jeg blir litt skuffet når han ikke i det hele tatt gjør noen ting..Skjønner! Er jo forskjellig det!
Rydder og ordner både inne og ute..Er det du egentlig driver med i kveld egentlig??
synes det er mye mer koselig å drikke kaffe på kafe jeg også..Å så å forstå.
Drikker av en eller annen grunn bare kaffe på cafe, og da skal jeg ha kaffe mokka.
Elsker det
Egentlig litt rart at jeg ikke det her hjemme.
Har kaffe-maskin som maler kaffen for hver enkelte kopp, lager espresso og har melkesteemer.
En slags miniversjon av disse maskinene de har på kaffe-barer..
Ja, det skjønner jeg.. da burde han jo ta seg sammenMen jeg har jo sagt til ham at jeg blir litt skuffet når han ikke i det hele tatt gjør noen ting..
Forventer ikke frokost på sengen, 20 roser og gave. Men en liten ting hadde hvert koselig selvfølgelig.
|
Du klarer det om du vil klare det![]()
Må jo se litt skikkelig ut når det kommer gjester.jagguså flink du er!
![]()
Ikke dersom jeg skal prøve å være i seng til 22 som er planen..
Men nok om det, jeg må opp en tur til frøkna nå
Ja jeg synes jo det jeg også da.. Men har liksom mista trua på at noe skjer..Ja, det skjønner jeg.. da burde han jo ta seg sammen
aaaaahh.. hvem kommer? familie`?Må jo se litt skikkelig ut når det kommer gjester.
9 kollegaeraaaaahh.. hvem kommer? familie`?
Jeg bor i Sørum på Romerike.synes det er mye mer koselig å drikke kaffe på kafe jeg også..Hvor bor du egentlig? siden du snakker om østlandsendingen?
hehe skjønner9 kollegaer....Å da må det ryddes
Hun fant brått ut at hun ville ha kvelds likevel..Har hun ikke sovnet?
aahJeg bor i Sørum på Romerike.
Og du?
Fint nedover deraahLarvik kommune
lettest å forklare det på den måten..
bor i ei lita bygd.
Men jobber i Sandefjord.
Ja.. etter mange år forstår jeg det!Ja jeg synes jo det jeg også da.. Men har liksom mista trua på at noe skjer..
jeg har jo det, siden jeg ikke er hjemmme onsdag og torsdag og kommer hjem kun 30 min før de kommer fredag.Å så skulle jeg gjerne kjøpt ny sofa før den tidhehe skjønnerhadde fått panikk hadde det hvert meg!
Ja det er vakkert her nedeFint nedover der
Pendler selv, jobber i Oslo