Felles skravle 2015

Skjønner! Er jo forskjellig det!
Men jeg har jo sagt til ham at jeg blir litt skuffet når han ikke i det hele tatt gjør noen ting..
Forventer ikke frokost på sengen, 20 roser og gave. Men en liten ting hadde hvert koselig selvfølgelig.

Å så å forstå.
Drikker av en eller annen grunn bare kaffe på cafe, og da skal jeg ha kaffe mokka.
Elsker det

Egentlig litt rart at jeg ikke det her hjemme.
Har kaffe-maskin som maler kaffen for hver enkelte kopp, lager espresso og har melkesteemer.
En slags miniversjon av disse maskinene de har på kaffe-barer..
synes det er mye mer koselig å drikke kaffe på kafe jeg også.. :D Hvor bor du egentlig? siden du snakker om østlandsendingen?

Nå sitter jeg og ser på masterchef med min kjære gutt på fire år. Han liker det så godt og vi nyter tiden vi får uten lillesøster. Hun pleier alltid å gå inn å plage han etter de er lagt, så nå legger vi de hver for seg. Hun kan virkelig være en håndfull. Hun er så sta at til og med pappaen blir gal av og til. Og det sier litt, for han er tålmodigheten selv. Håper virkelig ikke jente nr to blir like sta.

Men jeg har jo sagt til ham at jeg blir litt skuffet når han ikke i det hele tatt gjør noen ting..
Forventer ikke frokost på sengen, 20 roser og gave. Men en liten ting hadde hvert koselig selvfølgelig.
Ja, det skjønner jeg.. da burde han jo ta seg sammen

Back
Topp