Felles skravle 2015

Gjenstår å se om jeg får det til...
250?Jaja du klarer vel det
Tror ikke det.
Var en spøk egentlig.
Vi her inne ha 1.-7. plass, så kanskje jeg skulle ta 8. plass, og da trenger jeg ca 250..
Litt mye på en kveld egentlig

Jeg sa til han at det ikke føltes rett for meg med morsdag før barnet er født... så ikke rart han ikke kom med noe da.. tror sist kanskje var en gang jeg hadde vært ute hele dagen og han hadde lagd middsg og med røde roser og tente lys på bordet
Nå har jo han og jeg ei datter på 4 år allerede da :P Så egentlig har han vel ikke noen unnskyldning :P

Ja, skjønte det! :)
hehehe. Han skjønner ikke helt dette mer mors og farsdag tror jeg.. :P Vet ikke hvorfor det er så vanskelig for ham,
Han sier han ikke får med seg hvilken dato det er. Men vi jobber jo begge på kjøpesenter. Å der reklameres det jo så mye for det at man nesten er lei dagen før den kommer :P

hehehe. Han skjønner ikke helt dette mer mors og farsdag tror jeg.. :P Vet ikke hvorfor det er så vanskelig for ham,
Han sier han ikke får med seg hvilken dato det er. Men vi jobber jo begge på kjøpesenter. Å der reklameres det jo så mye for det at man nesten er lei dagen før den kommer :P
Ja, det er jo litt merkelig.. sambo fikk nesten sjokk (bli litt nervøs) da jeg nevnte det lørdag.. jeg sa fort at jeg ikke forventet noe..

Ja, det er jo litt merkelig.. sambo fikk nesten sjokk (bli litt nervøs) da jeg nevnte det lørdag.. jeg sa fort at jeg ikke forventet noe..
hahaha. Sånn er det noen ganger :D Men det har nok litt mer hva man er vandt med.
I familien min er det fort middag og kaker på sånne dager.. :P I hans familie ikke så mye "oppstyr"

hahaha. Sånn er det noen ganger :D Men det har nok litt mer hva man er vandt med.
I familien min er det fort middag og kaker på sånne dager.. :P I hans familie ikke så mye "oppstyr"
Skjønner! Er jo forskjellig det!

kaffe dranking ;)
Å så å forstå.
Drikker av en eller annen grunn bare kaffe på cafe, og da skal jeg ha kaffe mokka.
Elsker det

Egentlig litt rart at jeg ikke det her hjemme.
Har kaffe-maskin som maler kaffen for hver enkelte kopp, lager espresso og har melkesteemer.
En slags miniversjon av disse maskinene de har på kaffe-barer..

Back
Topp