Det har vi ja, men det er ikke selvvalgthahaha skjønner.. Har dere bare kengbarnet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har vi ja, men det er ikke selvvalgthahaha skjønner.. Har dere bare kengbarnet?
Har dere prøvd siden 2010?? Vi prøvde fra 2005 til 2009.Det har vi ja, men det er ikke selvvalgt
Hatt kosedag med storebror i dagDa er jeg hjemme etter et kjempe kjekt treff. Så ubeskrivelig deilig å komme seg ut. Nå er ungene heter og jeg har funnet sofaen. Er helt ødelagt i bekkenet etter behandlingen, så jeg tror ikke det skjer så mye mer i dag.
Har dere hatt en fin dag??
Har prøvd siden 2009 vi.Har dere prøvd siden 2010?? Vi prøvde fra 2005 til 2009.
Jeg unner ingen å prøve så lenge. Det er noe av der verste jeg har vært med på. Prøverør, hormoner, skuffelser og håpløshet. Nei, jeg får helt vondt inni meg når folk sliter.Har prøvd siden 2009 vi.
Det var en stund det også ja.
Så deilig. Godt med sånne kosedager. Jeg skal ha en sånn på torsdag med eldsteHatt kosedag med storebror i dagvi har vært på kafè og shoppet litt småting. En bra dag
![]()
Ja, må benytte muligheten når man har denSå deilig. Godt med sånne kosedager. Jeg skal ha en sånn på torsdag med eldste![]()
Det er helt sant.Ja, må benytte muligheten når man har den![]()
Nei unner ikke min verste fiende så lang prøving engang.Jeg unner ingen å prøve så lenge. Det er noe av der verste jeg har vært med på. Prøverør, hormoner, skuffelser og håpløshet. Nei, jeg får helt vondt inni meg når folk sliter.
Skal krysse fingre og tær for at det klaffer for dereNei unner ikke min verste fiende så lang prøving engang.
Takk for detSkal krysse fingre og tær for at det klaffer for dere
Så flott!Jada, da fikk jeg lurt noen til å ta treninga mi i dag allikevelhåper de husker på å nevne det på seniortrening i dag at de må ha en til å ta over. Den oppgaven har jeg gitt til hovedinstruktøreb
![]()
Driver å lager hjemmelaget pizzaGod ettermiddag jenter.
Da er middagen spist, eldste gjør lekser og yngster er opptatt av barneTV.
Ingen planer for i kveld.
Hva med dere?
Jobber.God kveld jenterhva gjør dere ?
Ligger på sofaen etter middag.. fikk en melding fra ei venninne at hun hadde en mamnajakke, sengekant, lekematte og mye leker jeg kunne fåGod ettermiddag jenter.
Hva med dere?
God ettermiddag jenter.
Hva med dere?
God kveld jenterhva gjør dere ?