Felles skravle 2015

Hjemme fra jobb, kengubarnet spiller fotball ute med en kompis..Cafebesøk ble det visst ikke likevel

Da er jeg hjemme etter et kjempe kjekt treff. Så ubeskrivelig deilig å komme seg ut. Nå er ungene heter og jeg har funnet sofaen. Er helt ødelagt i bekkenet etter behandlingen, så jeg tror ikke det skjer så mye mer i dag.

Har dere hatt en fin dag??
Hatt kosedag med storebror i dag :) vi har vært på kafè og shoppet litt småting. En bra dag :D

Har prøvd siden 2009 vi.
Det var en stund det også ja.
Jeg unner ingen å prøve så lenge. Det er noe av der verste jeg har vært med på. Prøverør, hormoner, skuffelser og håpløshet. Nei, jeg får helt vondt inni meg når folk sliter.

Jada, da fikk jeg lurt noen til å ta treninga mi i dag allikevel:) håper de husker på å nevne det på seniortrening i dag at de må ha en til å ta over. Den oppgaven har jeg gitt til hovedinstruktøren :D

Last edited:
Jada, da fikk jeg lurt noen til å ta treninga mi i dag allikevel:) håper de husker på å nevne det på seniortrening i dag at de må ha en til å ta over. Den oppgaven har jeg gitt til hovedinstruktøreb :D
Så flott! :-)

God ettermiddag jenter.
Da er middagen spist, eldste gjør lekser og yngster er opptatt av barneTV.
Ingen planer for i kveld.

Hva med dere?

God ettermiddag jenter.
Da er middagen spist, eldste gjør lekser og yngster er opptatt av barneTV.
Ingen planer for i kveld.

Hva med dere?
Ligger på sofaen etter middag.. fikk en melding fra ei venninne at hun hadde en mamnajakke, sengekant, lekematte og mye leker jeg kunne få :-)

Back
Topp