Felles skravle 2015

Og får man den ikke av jm eller legen, så kan de bestilles fra Sandvik, link fra nettsiden til bv en plass, der har jeg gjort en gang.
Prøver den linken hvis jeg finner den jeg :-) hvis ikke får jeg teste tålmodigheten en uke til - første legebesøk om graviditeten da.

Ok.. gikk det bra på sykehuset?
Gikk veldig bra.
Frøkna har ikke væske i mellomørene lenger, men fremdeles et veldig undertrykk.
Hun blir bedre og bedre for hver gang.
Men dette undertrykket gjør fremdeles at hun hører dårlig, men ikke fult så dårlig som før.
Ingen operasjon nå, skal tilbake om 3 måneder

Da er jeg hjemme etter et kjempe kjekt treff. Så ubeskrivelig deilig å komme seg ut. Nå er ungene heter og jeg har funnet sofaen. Er helt ødelagt i bekkenet etter behandlingen, så jeg tror ikke det skjer så mye mer i dag.

Har dere hatt en fin dag??

Hehe. Her påstår han at han ikke bryr seg, men han pleier alltid å komme med roser e.l selv om vi har blitt enige om å ikke kjøpe noe:o
Hahaha. Tror jeg kan telle på 2 hender hvor mange ganger jeg har fått blomster av mannen de siste 7 årene :-p

Det er jo greit, men litt kjedelig og.. ville mye heller ha jobbet, men siden det bare gjør ting værre er det ikke verdt det.. klarer heller ikke gjøre alt jeg vil..
Var sånn det var med meg sist. Ble 50% sykemeldt 3 mnd før termin. Men siden ikke jobben kunne tilrettelegge spurte de pent om keg kunne sykemelde meg 100% i stedet.

Gikk veldig bra.
Frøkna har ikke væske i mellomørene lenger, men fremdeles et veldig undertrykk.
Hun blir bedre og bedre for hver gang.
Men dette undertrykket gjør fremdeles at hun hører dårlig, men ikke fult så dårlig som før.
Ingen operasjon nå, skal tilbake om 3 måneder
Det er jo bra hun slipper operasjon da, selv om hun fortsatt hører dårlig! Håper det bare blir bedre fremover :-)

Var sånn det var med meg sist. Ble 50% sykemeldt 3 mnd før termin. Men siden ikke jobben kunne tilrettelegge spurte de pent om keg kunne sykemelde meg 100% i stedet.
Skjønner.. det er kjedelig, men er jo bare en liten periode av livet..

Da er jeg hjemme etter et kjempe kjekt treff. Så ubeskrivelig deilig å komme seg ut. Nå er ungene heter og jeg har funnet sofaen. Er helt ødelagt i bekkenet etter behandlingen, så jeg tror ikke det skjer så mye mer i dag.

Har dere hatt en fin dag??
Jada, hatt en fin dag på jobb..! Sliten, så skjer ikke så mye med meg i kveld heller!

Det er jo bra hun slipper operasjon da, selv om hun fortsatt hører dårlig! Håper det bare blir bedre fremover :)
Jeg også.
Ikke noe ville være bedre enn om hun slipper operasjon, men på den andre siden, det er litt over 2 år til hun begynner på skolen og hun ligger langt etter i språket. Det bør bli bra snart om hun ikke skal slite senere.
Dersom det ikke blir stor forbedring de neste 3 månedene vil jeg at hun opereres

Jeg også.
Ikke noe ville være bedre enn om hun slipper operasjon, men på den andre siden, det er litt over 2 år til hun begynner på skolen og hun ligger langt etter i språket. Det bør bli bra snart om hun ikke skal slite senere.
Dersom det ikke blir stor forbedring de neste 3 månedene vil jeg at hun opereres
Det forstår jeg! Er ingen lett vurdering!

Jeg også.
Så bra hun slipper det nå da. Så kan du senke skuldrene godt. Du får trøste deg med at språket kommer fort når hørselen blir bedre. Og da kan dere jo også få mer hjelp til språket, så går det enda fortere.

Back
Topp